Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Hvem vandt på Julefrittevitten

Startet af Dark Crystal Ferret, 5. December 2011, kl. 00:10

Stephanie

Citat fra: Stephanie Dato  5. December 2011, kl. 13:56
Dirch vandt en 3. plads og Bastian vandt 2. plads  :dans: (men det var så en lille klasse med kun 4 ildere)

Jeg vandt da også en fin pakke på mit kuvertnummer, og en hel masse dejlige lotteripræmier, inkl den blødeste paddehat seng :)

Eliza

stort tillykke til jer allesammen  :) jeg vandt ikke engang noget i lotteriet, men jeg manglede også ronnie til at jubele :) men meget underligt kun at komme forbi som gæst..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

FerretParadise

Citat fra: Eliza Dato  5. December 2011, kl. 17:53
stort tillykke til jer allesammen  :) jeg vandt ikke engang noget i lotteriet, men jeg manglede også ronnie til at jubele :) men meget underligt kun at komme forbi som gæst..
Men det var super dejligt, at du kom forbi i nogle timer.  :)
Ann Hillerslev.

englefugl

Vi vandt ret meget denne her gang :)

Fenris 1.plads, bedste vildtfarvet, bedste junior og BIS. Vi er så stolte af ham  <3
Pantalaimon 1.plads. Var vi også rigtig glade for  :D
Mickey 3.plads. Var vi også meget stolte over  :)

og så Sallies to:

Samson 1.plads
Sofus 1.plads

Det var så flot Og hun var også bare super glad  :dans:

Og så vandt vi også en kæmpe bunke i lotteriet, hvilket vi heller aldrig har prøvet før  ;)

Tillykke til alle jer andre også. Og tak for en super hyggelig dejlig dag  :dans:

lussingen

Mine dyr vandt følgende:

Loke, 3. plads
Sundance 4. plads
Cassidy 3. plads.

Og det bedste af det hele var at Cassidy fik endnu et certifikat :dans:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.