Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Dejlig dreng sælges

Startet af Lea, 19. Juni 2009, kl. 15:56

Lea

Ilder/fritte, Mørk standard, Rigtig smuk herre som er fra november 2008 så han er lidt over et halvt år. en dejlig stor dreng , som er sund og rask .. søger et godt og trygt hjem . :)

Bølle er viril dvs ikke kasteret
Han er vaccineret.

Og er tam og bakketrænet og rigtig rigtig sød.

Der følger en sele og noget fodder med til ham


Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Namilla

Hvorfor sælges han? og hvor kommer han fra?

Lea

Citat fra: Namilla Dato 19. Juni 2009, kl. 19:25
Hvorfor sælges han? og hvor kommer han fra?

Fordi han flånser min Klunte op. de kan ikke enes og synes det syndt at have to hold .

Han er oppe fra sjælland af et sted. men er købt i en dyrehandler
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Amazing Ferret

Måske det ville hjælpe hvis du kastrerede ham :fnis:

Lea

Tror jeg desværre ikke . Klunte vil ikke acceptere flere hanner. desværre. har oplevet det både med kasteret og virile hanner så der er ikke forskel :)
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Amazing Ferret

Man skal aldrig sige aldrig  :) Lige pludselig kan Klunte overraske dig og acceptere andre hanner

Lea

Tror nu mere det fordi han mener at der ikke skal flere ildere ind og at han vil have ro nu :)

Men ville ikke sælge ham hvis han kunne med Klunte . men desværre, så har valgt at sælge ham.
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

PiaLyng

Var det ikke en af dine formidlingsildere du lige har fået ind :-$?

Black Diamond

Kunne du skrive en pris også ? Det ville klart gøre det nemmer for nye køber :fnis:

Namilla

Men hvis det er ham der er efter din gamle ilder, kan man så være sikker på, at han kan med andre? Det er da lidt vigtigt at vide, som evt. køber, så han ikke kommer i samme situation hos den nye ejer...

tzari

fertile hanner i brunst er tit svin overfor andre ildere ;) Kastrering burde hjælpe MEGET  :ja:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

PiaLyng

Han står til 1000kr på Dba, mener jeg   :)

Pipvig

Han er måske nemmere at finde det perfekte hjem til hvis han mangler kuglerne?

Lea

Citat fra: Namilla Dato 19. Juni 2009, kl. 22:36
Men hvis det er ham der er efter din gamle ilder, kan man så være sikker på, at han kan med andre? Det er da lidt vigtigt at vide, som evt. køber, så han ikke kommer i samme situation hos den nye ejer...

Det er Klunte som er efter ham. :)


Han koster 1000kr,

Jeg er ikke dum og ved godt det med virile hanner men nu det ikke ham som gør noget han ikke skal det er Klunte...
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Amazing Ferret

Hvorfor står han til 1500 kr på dyrenettet :o

Du burde nok tænke på at sætte prisen ned når han ikke er snittet.

Godt være det bare er mig, men det virker virkelig som som om du bare vil tjene nogle nemme penge  :S