Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

buret bliver større

Startet af cibatuchsi, 11. August 2009, kl. 22:59

cibatuchsi

Ja da jeg ikke har oploaet billederne, smider i  jeg lige et link ind til kliken, hvis det ikk er orden må i (de rette folk) lige slette det.

håber vores dyr føler sig lige så heldige som de burde være for nu får de i hvert fald nok plads at lege på

http://www.ilderkliken.dk/viewtopic.php?f=30&t=7472&sid=5957322837058f57ca54c3541dbefd1a

Black Diamond

Hold da op en masse ildere i får plads til nu  :fnis: Det er virkelig et fedt bur det i har fået lavet.. gid mine dyr havde en sød madfar der gad lave sådan noget til dem :lol:

cibatuchsi

Citat fra: Black Diamond Dato 11. August 2009, kl. 23:15
Hold da op en masse ildere i får plads til nu  :fnis: Det er virkelig et fedt bur det i har fået lavet.. gid mine dyr havde en sød madfar der gad lave sådan noget til dem :lol:
du skal bare se at komme til frederiksværk og så fedte lidt så tror jeg godt steffen vil komme og hjælpe dig lidt(men husk lige at tage din lækre silver med ikk...gg). han elsker at bygge og finde på nye ting.

Bawa

han er godt nok kreavtiv  :ja:
det ser rigtig godt ud.

cibatuchsi

han er meget kreativ, der skal næsten hele tiden være noget igang.
vi har desværre ikke plads til mere herhjemme nu.  :(

tzari

kan du smide billederne herind også der er nogle af vores medlemmer der er bannet fra kliken  ;)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

cibatuchsi

Citat fra: tzari Dato 12. August 2009, kl. 18:19
kan du smide billederne herind også der er nogle af vores medlemmer der er bannet fra kliken  ;)
det gør jeg lige i morgen da jeg skal ha oploadet alle billederne først.  8)

cibatuchsi



ved ikke om i kan se billederne ordenligt.
de to første billeder er buret der blev lavet sidste år. billed 3-5 viser buret i forvandling og det sidste billed viser hvor det nye og det gamle bur bliver forbundet.

cibatuchsi

øv det blev ret småt, så må lige få oploadet billederne et af gangen. men det må blive når ungerne herhjemme sover, så burde der oz være billeder af det færdige bur :dans: :dans: