Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Peter Lundin Jokes

Startet af Amazing Ferret, 14. Oktober 2008, kl. 22:01

Amazing Ferret

Peter Lundin´s nye kone sagde til ham, hun ville skilles - Han svarede: I hvor mange dele

Peter Lundin har søgt om orlov fra fængslet - Han vil se om han kan samle familien!!!!

lille_jill

Mordere er også mennesker..

Amazing Ferret


tzari

MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Anne

Der findes jokes om alle og alle. hvis ike peter Lundin kan tåle at der laves jokes om ham så må han abre lade være med at være en psykopatisk morder.

Mordere er mennesker ja, og det er deres ofre også.

Malene

 :lol: :lol: Tror lige jeg skal sende den til min mor :P
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

RockaHulla


Velsh82

Horsens Komune lykønsker brudeparret og sender følgende til Lundins nye brud:
: en gratis mentalundersøgelse
:et styk tilmeldingsblanket til programmet "er du klogere end en tiårig"
:5 års forbrug af peberspray
: bogen "100 ANDRE måder at begå selvmord på"
: samt en optrækkelig HUO-dukke der siger "Hallo erder nogen hjemme" 8o|



Så er det en kendsgerning
"De Grønne Slagtere 2" er på vej med Peter Lundin i hovedrollen. "Peter er knivskarp og skærere helt ind til benet" Udtaler instuktæren.
Lundin har loet sin nye kone at hun kommer med "i små stykker" af filmen.   :fnis:

Amazing Ferret


SaraJ

Dem har jeg ikke hørt før. :lol:

Ida

Citat fra: Anne Dato 15. Oktober 2008, kl. 16:17
Der findes jokes om alle og alle. hvis ike peter Lundin kan tåle at der laves jokes om ham så må han abre lade være med at være en psykopatisk morder.


haha, okay..... :D tror jeg måske ikke altid lige er et valg.