Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

ilder(e) søges :)

Startet af muligvisengnu, 23. August 2009, kl. 22:22

muligvisengnu

Åh nej, du spillede det ultimative trumfkort der! Ildernusning i massevis :-$ :dans:

- Der er vist ingen tvivl om, at vi må derop og kigge, og få os en snak om dem  :D

PiaLyng

Citat fra: muligvisengnu Dato 24. August 2009, kl. 15:12
Åh nej, du spillede det ultimative trumfkort der! Ildernusning i massevis :-$ :dans:

- Der er vist ingen tvivl om, at vi må derop og kigge, og få os en snak om dem  :D

haha  :fnis: Jamen når der ilder fri deroppe og man er der - går man i selvsving :-$ :fnis:

Timmy

ja, ildernusning hos mette er sku hyggeligt  :fnis:
og som Pia siger har hun et meget stort udvalg, så der skulle være lidt for enhver smag  :dans:

pernille

her her jeg har to dejlige ildere som er 1½ år gamle.... det er to drenge. de er renlige. kastereret. og de bidder ikke.... de er også chippet og vaksineret. grunden til at jeg ikke kan have dem mere. er at jeg ikke har tid til dem. de er virkelig søde, og fortjæner en god familie.   hvis i vil så ring til mig. mobil nr: 22262433.. jeg bor på sjælland. men jeg har mulighed for at kører over brogen med dem. eller tage fagen... vi finder bare ud af en pris. de hedder rumle og ballo.
<3

muligvisengnu

Tråden må forresten gerne låses :-)