Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Mija

Startet af Anne, 23. Oktober 2008, kl. 00:49

Anne

Lige nogle billeder af tisbjørnen, mens jeg bander albinoer langt væk for at være pokkers ufotogene!











og så et par uden blitz fra fugleudstillingen.



Majbritt

Tisbjørnen, sødt kælenavn  :lol:
Jeg synes nu, at din tisbjørn ser bedre ud end jeg gør på billeder (så skal du fandme se en der er ufotogen  :D).

Amazing Ferret

Hun er altså bare så smuk <3

Winther Ilderen

Ja selv jeg er blevet forelsket i Mija tænk det skulle komme fra en ellers næsten albinohader

tzari

hvorfor er hun ikke i foto konkurrencen  8o|  :o
Hun er blevet flot, men pænere som dew  :dans: :dans:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Anne

Hun er i hvert fald meget smuk som albino Vivian og du er bare misundelig! HUn er ikke med i fotokonkurrencen fordi det er et blandet tema i de her måned og det synes jeg ikke så godt om. Men måske næste måned.

Majbritt: Tak, jeg synes også selv det er vældigt morsomt :fnis: Og jeg tror ikke å at du er ligeså ufotogen som en albino, forvandler dine øjne sig måske til blanke lyskegler på billeder? nej vel :lol:

Erika: Mange tak :)

Helle: Ja det betyder rigtigt meget for mig at de faldt for mija, hun faldt også for dine dyr må man sige, når hun ikke tæskede dem i et misforstået forsøg på leg :lol:


lille_jill


Ferretmania

Uhh hun er lige til at kramme  :ja:

Julie

selv om hun er ufotogen er hun fandme flot  :)