Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Zzz's Soft Sleep Sack

Startet af Black Diamond, 6. November 2009, kl. 15:32

Black Diamond

Jeg har længe kigget op ting af dette mærke Zzz's Soft- Det er ilder sove ting, som hængekøjer og andet man kan bruge. Men jeg har indtil nu kun fundet en net butik der føre disse ting. Og det er jeg lidt ked at da  det er i USA og der jo er en masse porto og told indeblandet i det.
Jeg syndes tingene er så søde og jeg ville så gerne finde et sted hvor man kunne købe det, der måske var lidt tætter på... Nogen der har nogle link eller ideer til hvilke butikker man skal ind i ??

Her er lige et billede af det jeg mener..




http://www.ferretdepot.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=CTGY&Category_Code=2BedsBlankets

Håber det måske er nogle af jer der er bedre til at google det end jeg er :fnis:

Soelberg`s SUN ferret


Bawa

Jeg gad i hvert fald godt jeg kunne klemme mig ned i en af dem :lol:

Black Diamond

Jamen jeg har så lige købt den der blå med blonden (sådan en typisk maria Prinsesse ting :-$)Den kommer med posten engang i næste uge tror jeg. Jeg syndes bare de ting er så fede og jeg ville så gerne finde en side fra tyskland eller England, eller noget der hend af, med de ting. Det er jo nemlig det med at det koster at få det over til lille dk med post og alt det der yams der kommer på. Det er ret surt at det kommer til at koste så meget, og man ikke spare noget når man køber det i et "billig land" :X

PiaLyng

Hvis du heldig kan du prøve at skrive til www.Lux-shoppen.dk - om de kunne få det hjem  :)
De køre pt med en "ønskebrønd" eller sådan - og så det jo oplagt at nævne det der :D

for lækkert ser det ud

Black Diamond

Citat fra: PiaLyng Dato  6. November 2009, kl. 16:21
Hvis du heldig kan du prøve at skrive til www.Lux-shoppen.dk - om de kunne få det hjem  :)
De køre pt med en "ønskebrønd" eller sådan - og så det jo oplagt at nævne det der :D

for lækkert ser det ud

Ja ok. Jamen det var da værd at prøve... Tak :)

Black Diamond

Jeg har skrævet til LUX nu :fnis:.. Så må vi se om der er nogen mulighed for at de kan hjælpe :)

Black Diamond

Ok.. ved du om man kan få dem/det derinde?..

Malene

ShopUSA fungerer på den måde at du får en adresse i USA som du skal skrive på, når du køber tingene, og så sender de det så videre til Danmark for dig og klarer alt det med told og sådan, så du ikke pludselig får uventede udgifter.
Du kan nok læse mere på deres hjemmeside :)
En af de gode ting ved ShopUSA er også at man stadig kan købe fra netbutikker, der kun sender til USA :D
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Black Diamond

Jeg har allerede fået svar fra LUX shoppen.. Det lyder sådan her

"Hej Mille!
Tak for henvendelsen!
Jeg syntes at det lyder spændene!
Jeg har idag skrevet til USA for at høre om mulighederne for at skaffe dem.
Ummidelbart tror jeg det bliver lidt svært at holde prisen nede på et fornuftigt niveau, men lad os se hvad de siger..
Du må også meget gerne lige skrive til mig når du har fået dem du har bestilt, og fortælle mig hvordan de rent fysisk er..
(og evt hvordan de holder.. )
Venligst,
Steph
LUX Shoppen"

Og jeg vil self også lige skrive herinde hvis der er nogen der vil det, hvordan kvaliteten er på det jeg får. Det er dog kun den blå hængekøje/kurv med den blå blonde jeg får der. Men jeg syndes det kunne være så fedt hvis man kunne få en nemmer måde at få de hjem på :dans:

Bawa


PiaLyng

Steph er rigtig flink til sådan noget med at skaffe ting hjem :D så lækkert med hurtigt svar :D!!

Glæder mig til at hører lidt om hvordan din er :) Kunne jo være man skal invistere i det :)

Black Diamond

Ja det må jeg sige han er :) Jeg var slet ikke klar over kan kunne det.. Måske man skulle til at købe lidt fra hans side <3
Han skrev udover det igen i dag. At hvis det kan lade sig gøre så kunne man måske få plads i en kontæner til dk og så på den måde skaffe det billiger. Så jeg vendter spændt på at høre hvad der sker nu :love:

PiaLyng

Citat fra: Black Diamond Dato  7. November 2009, kl. 14:12
Ja det må jeg sige han er :) Jeg var slet ikke klar over kan kunne det.. Måske man skulle til at købe lidt fra hans side <3
Han skrev udover det igen i dag. At hvis det kan lade sig gøre så kunne man måske få plads i en kontæner til dk og så på den måde skaffe det billiger. Så jeg vendter spændt på at høre hvad der sker nu :love:

Jeg kan kun anbefale hængekøjer fra Lux :-$ Min freja var model til dem - og jeg fik lov at se deres kollektion :) Bruger selv kun deres køjer til ilderne som nyder at kunne pytte i dem osv :-$ !
-Men det lyder så godt at de måske kan få dem herover :-D!..

Malene

Jeg har oprettet en ny tråd om emnet :)
Logic is the beginning of wisdom, not the end.