Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

De der løbegaarde?

Startet af Katrine, 7. November 2009, kl. 02:08

Katrine

Hvor er det i køber dem? - Over nettet?
Har kigget på dba og guloggratis men kan ikke finde nogle pt.

Hvor køber i dem hvis i køber dem fra nye af?
Ildere: Loppen & Bamse

Shamua

Tror jeg så nogen i petworld.

Vh. Marianne

AlisVolatPropiis

De fleste bestiller dem fra usa. da de der er lavet til ildere, en løbegård med for mange tværstænger klatrer de jo, i modsætning til hunde, ud af. Og disse har bunde og tasker med....men det er en dyr fornøjelse.
Selvom deluxe udgaven kun koster knapt 500kr derovre, med bund og taske, koster fragten knapt 900kr....og da moms udregnes ud fra hele forsendelsensværdi -altså også med fragt...så lægges der  25% moms og 14% told som vidst dog kun er for varens pris....og så siges der at de giver et gebyr for at give en de ekstra udgifter.

Soelberg`s SUN ferret


FerretParadise

Citat fra: Soelberg`s SUN ferret Dato  7. November 2009, kl. 07:11

De har dem også her  www.frettchenladen.de
Har de dem også med 11 paneler? Og tasken?
Jeg synes kun jeg kan se en med 8 paneler. Og bunden til 11.
Men jeg er heller ikke god til tysk.
Ann Hillerslev.

Bawa

Citat fra: FerretParadise Dato  7. November 2009, kl. 09:25
Citat fra: Soelberg`s SUN ferret Dato  7. November 2009, kl. 07:11

De har dem også her  www.frettchenladen.de
Har de dem også med 11 paneler? Og tasken?
Jeg synes kun jeg kan se en med 8 paneler. Og bunden til 11.
Men jeg er heller ikke god til tysk.
Af hvad jeg kan fatte har de den med 8 paneler, bunden til den med 8 og bunden til den med 11.
Men jeg er idiot til tysk, så det er hvad jeg lige kunne mumle mig frem til :P

Katrine

Ja, det lyder da lidt dyrt, øb bøv :(
Ildere: Loppen & Bamse

Black Diamond

Det er desværre ret dyrt med de kravlegårde med 11 paneler. Men man kan være heldig at finde nogle gode på dba engang i mellem :). Men der er vist også en netbutik i Norge der sælger dem. Mener det var derfra dem i norge får dem fra.

Shamua


Vh. Marianne

PiaLyng

Brug evt. www.ShopUsa.dk :)
Jeg mener jeg fik mig regnet ud til 800-900kr - for løbegård, bund og taske + porto, told osv - HVIS man købte den igennem shopusa.. - læs evt. på deres hjemmeside.

NannaMB

Ja det er ihvertfald 10 gange billigere at selv lave dem. Og så kan man jo også lave dem som man selv gerne vil have dem.
Så meget kræver det jo heller ikke at hjemmebygge sådan en.

FerretParadise

Det som jeg så synes er smart ved disse her er, at man kan have den i en taske over skulderen.
Og vejer ikke en halv krig.

Men ja, det er billigere hvis man kan lave en selv. ;) Måske, det kommer vel også an på hvad mad laver den af.
Ann Hillerslev.

Black Diamond

#12
Citat fra: PiaLyng Dato 13. November 2009, kl. 12:51
Brug evt. www.ShopUsa.dk :)
Jeg mener jeg fik mig regnet ud til 800-900kr - for løbegård, bund og taske + porto, told osv - HVIS man købte den igennem shopusa.. - læs evt. på deres hjemmeside.

Hvilken Net shop køber du så fra ud fra den beregning? Er det Ferret Depot? For jeg tænkte da sikker man kunne få prisen ned ved nogle andre. Jeg har lavet en tråd om udlanske link, og havde håber på der var nogen der ville ligge nogle link ind i den, som jeg ikke kendte. For jeg har prøvet at undersøge steder i usa for at finde ud af om det kunne gøres billiger.. Mener nemlig at Ferret Depot er en dyr shop for dem i usa. Men ved ikke om det er rigtig... Har også prøvet at søge lidt rund på nettet for at finde andre shops i usa der havde den løbegård. Men uden held..

PiaLyng

#13
Citat fra: Black Diamond Dato 15. November 2009, kl. 21:25
Citat fra: PiaLyng Dato 13. November 2009, kl. 12:51
Brug evt. www.ShopUsa.dk :)
Jeg mener jeg fik mig regnet ud til 800-900kr - for løbegård, bund og taske + porto, told osv - HVIS man købte den igennem shopusa.. - læs evt. på deres hjemmeside.



Hvilken Net shop køber du så fra ud fra den beregning? Er det Ferret Depot? For jeg tænkte da sikker man kunne få prisen ned ved nogle andre. Jeg har lavet en tråd om udlanske link, og havde håber på der var nogen der ville ligge nogle link ind i den, som jeg ikke kendte. For jeg har prøvet at undersøge steder i usa for at finde ud af om det kunne gøres billiger.. Mener nemlig at Ferret Depot er en dyr shop for dem i usa. Men ved ikke om det er rigtig... Har også prøvet at søge lidt rund på nettet for at finde andre shops i usa der havde den løbegård. Men uden held..

www.ferretdepot.com - og det hvad jeg fandt ud af ang pris - via www.shopusa.dk
så 800-900kr.. Jeg ved Trine har "undersøgt" det samme - dog med ekstra bund og 10 poser godbider hvor det i alt blev ca 1100kr :).

Black Diamond

#14
Jeg fandt lige en ny net butik i USA i går. Den har også løbegårde. Og selvom jeg ikke har regnet helt på det så virker de til at være ret billige i forhold til Ferret Depot:)

http://www.ferret.com/

Udover det så har de også de der Ferret Nation bure, som jeg også selv går og drømme om. Og en anden sjov til de også lige havde, var nogle ilder ting/legetøj/senge der hedder Ferretopia :lol: Seriøst i burdte tjække dem ud. For de er godt nok for godt fundet på flere af dem. Ikke at jeg ville købe det, men de er sjove :fnis:

http://www.ferret.com/item/ferretopia-ferret-flip-flop-toy/650256/