Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Mine elskede basser :(

Startet af Sarah, 14. November 2009, kl. 14:06

Sarah

Det er med blødende hjerte at jeg er blevet nødt til at sætte mine to elskede drenge, Wulff og Elliott til salg :(
Min kæreste og jeg skal flytte, og i den nye bolig må vi ikke have drengene..
De to drenge er begge henholdsvis 8 og 9 måneder gamle. De er nogle rigtige krudtugler, alting med på at lave ballade og samtidigt nogle rigtige hyggetrolde. De er meget kærlige, og utroligt lækre at se på. De er begge standard. De er begge ved at blive bidetrænet (Wulff bider næsten aldrig, men Elliott kan godt bide), og er bakketrænet. De er supersøde, og bare så dejlige..
De sælges med alt tilbehør, bur, foder, legetøj, osv. Vil bare gerne have at de finder et godt, blivende hjem. Det har de fortjent!

Jeg håber virkeligt der er nogen derude, der kan tage sig godt af dem. De er trods alt mine små babyer :(

Prisen for dem er ikke det vigtigste - derimod at finde det rigtige hjem, betyder alt!

nok

ville du evt. sælge til en første gangs køber, fordi jeg leder efter 2 drenge (: ?

Sølvsten

Kære Sarah

Det er jeg rigtig ked af at høre. Desværre har jeg ikke mulighed for at tage dem. Jeg håber at du finder et rigtigt godt hjem til dem.

cibatuchsi

nej hvor er det ærgeligt.
håber du finder et rigtig godt hjem til dem.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Er de snittet?
Evt nogle billeder???

Sarah

Nej, de er ikke blevet neutraliseret endnu. Jeg kan sende nogle billeder på mail, hvis det er?


Stubba

Ej, hvor er det ærgeligt.
især at Elliot skal flytte igen igen igen ..
Håber du finder nogle værdige ejere :)
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

AlisVolatPropiis

Nu ved jeg godt jeg er virkelig amoralsk.....men....jeg havde nok taget dem med, og så prøvet at finde noget hvor dyr var tilladt.

Jeg har endnu ikke oplevet et sted hvor folk ikke havde dyr, selvom det var forbudt, og mange boligselskaber ser dem jo som burdyr. Det hele handler om naboerne.....om de vil klage eller ej...

Men ja, det er op til ens egen personlighed, jeg ville nok bare ikke kunne skille mig af med mine dyr før nogen virkelig tvang mig :/

NannaMB

Aj det er da mega træls du skal af med dem.

Namilla

Problemet med bare at tage dyr med et sted, hvor det ikke er tilladt, er jo om man mener man kan komme af med dyrene (eller selv finde et andet sted) med 14 dages varsel, hvis det bliver opdaget...for det er det man får til enten at skille sig af med dyrene, eller selv flytte... Og problemet er så om man så mener man kan finde en egnet køber på 14 dage...

woocer

hvor befinder de små basser sig?

Bawa

Citat fra: woocer Dato 10. Januar 2010, kl. 17:01
hvor befinder de små basser sig?
Er ret sikker på at de befinder sig i Ballerup :ja:

woocer

Hovsa, er ny her på siden...  :fnis:

jean08