Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

kattegrus?

Startet af Stubba, 18. November 2009, kl. 09:44

Stubba

Nu har jeg prøvet træpiller og det der krystal noget, men ville rigtig gerne prøve med alm. kattegrus.

Er der nogen der kender et mærke, som ikke støver ret meget? :) - og til en nogenlunde pris?
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Amazing Ferret

Jeg bruger lige pt Coop's kattesand. Det er klumpende og jeg synes ikke det støver ret meget - 8 liter koster ca 29 kr

Peewit

Jeg bruger Rema1000´s Landlord kattegrus. De har en klumpende og en ikke klumpende slags. Kan ikke huske den præcise pris, men er ret sikekr på det koster omkring 20 kr.
Den klumpende støver ikke, men kan godt sætte sig lidt fast i poter og pels hvis dyrene mosler rundt i det.
Det ikke klumpende støver en smule, men ellers synes jeg det er udmærket.
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Stubba

Citat fra: Peewit Dato 18. November 2009, kl. 11:47
Jeg bruger Rema1000´s Landlord kattegrus. De har en klumpende og en ikke klumpende slags. Kan ikke huske den præcise pris, men er ret sikekr på det koster omkring 20 kr.
Den klumpende støver ikke, men kan godt sætte sig lidt fast i poter og pels hvis dyrene mosler rundt i det.
Det ikke klumpende støver en smule, men ellers synes jeg det er udmærket.

hvilken bruger du?
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Peewit

Citat fra: Rofus Dato 18. November 2009, kl. 13:48
Citat fra: Peewit Dato 18. November 2009, kl. 11:47
Jeg bruger Rema1000´s Landlord kattegrus. De har en klumpende og en ikke klumpende slags. Kan ikke huske den præcise pris, men er ret sikekr på det koster omkring 20 kr.
Den klumpende støver ikke, men kan godt sætte sig lidt fast i poter og pels hvis dyrene mosler rundt i det.
Det ikke klumpende støver en smule, men ellers synes jeg det er udmærket.

hvilken bruger du?

Jeg bruger den ikke klumpende.
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

A_M_T >Team Unique Ferrets<

bruger også remas den hvide grus.. det koster 22 kr. og så sviner det ikke på samme måde som det brune! det er i hvert fald godt når man har en albino, ellers får de røde fødder!

NannaMB


Stubba

så fx. coops .. det er bare "sand"?
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Tazz

Jeg bruger den de har i Netto..
Den støver næsten ikke, og har en meget svag duft af lavendel.
Den er ikke klumpende, og grusen er i så store stykker at ilderne ikke kan få det op i næsen..
jeg har været rigtig tilfreds med det. 
Det koster 14,- mener jeg, kan ikke huske hvor meget der er i, men mener at det er omkring 8 liter.

Stubba

nu bliver jeg nødt til at spørge.

når i siger at det er "ikke klumpende" betyder det så, at hvis de tisser i det .. så samler det sig ikke?
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Shamua

ja det er ligesom træpiller, det smuldrer bare ikke...

Vh. Marianne

Stubba

amen .. det er det der er så træls!
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Sølvsten

Jeg har ikke fundet noget sand der virker hos os og tro mig vi har prøvet mange slags

Julie Stuhr

Du ved jeg bruger "krystalpjattet" og jeg er altså meget tilfreds ;)

Tazz

Citat fra: Rofus Dato 19. November 2009, kl. 12:16
nu bliver jeg nødt til at spørge.

når i siger at det er "ikke klumpende" betyder det så, at hvis de tisser i det .. så samler det sig ikke?

Man kan være så smart at man ligger en avis i bunden af bakken, så den opsuger når de tisser..