Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Nogen der kender til en sød tøs?

Startet af Julbert, 18. November 2009, kl. 21:09

Julbert

Hej!

Nu har jeg gået lidt tid og overvejet at finde en sød ilder-tøs, som kunne have lyst til at bo hos os - Mig, Julie, min kæreste og så vores to tøser Freja (standard) og Mille (pastel), begge ca 2 år.
Jeg skriver jo så herinde for at høre om der er nogen der kender nogen, eller selv har en lille pige de ikke kan have mere - alt har mere eller mindre interesse, men skal jeg være lidt krævende, kunne det være lidt sjovt med en helt ny farve i kliken :) Jeg kigger hver dag inde på dba og gul og gratis i håb om der skulle dukke en op.
Skal dog siges jeg endnu ikke helt har fået overtalt kæresten, så vil ikke love jeg springer til hvis der skulle komme et tilbud - men kæmper hårdt for at få ham med på ideen! :)
Vi bor i Aalborg og har ingen bil, så har ikke mulighed for at tage ud på en længere rejse for at hente, desværre.. Vi skal i hvert fald låne bil så, og det er lidt svært at vide hvordan og hvornår det lige kan lade sig gøre.
Men skulle nogle vide noget om en sød bette pige, er man velkommen til at skrive.

Tak :)

Hilsen os alle - i hvert fald tra af os - ham den sidste håber vi snart at få med på ideen ;)

NannaMB

Følger lige med hvis der skulle komme noget kuld op :)
Vil gerne have en han hvalp til Ego. :) Som han kan lege med.

Line

Det er lige lidt tidligt til kuld nu... hvis I skal have "hvalpe" nu er de jo fra foråret og derfor min. 5-6mdr.

Julbert

Jeg er heller ikke nødvendigvis ude efter en hvalp - også derfor jeg har skrevet inde under "voksne" ;)

NannaMB

Line - ja det ved jeg men det er også en fin alder :)

Namilla

Hvis man er forberedt på at få en teenager, så kan en ilder fra foråret være en ganske dejlig ilder  ;)

Julbert


HB-Ferrets

jeg har en 1 årig standart tæve tilsalg hvis det kunne have interresse... Hun er ud af eget opdræt og har begge forældre.
Hilsen Maja
&
Alle totterne

Julbert

Citat fra: HB-Ferrets Dato 22. November 2009, kl. 18:00
jeg har en 1 årig standart tæve tilsalg hvis det kunne have interresse... Hun er ud af eget opdræt og har begge forældre.

Mange tak for tilbudet, men kan se du bor på sjælland, så har på ingen måde mulighed for at komme og hente hende, har ikke selv bil.
Jeg er også lige pt i kontakt med en der sælger en albino, der bor 20 km fra Aalborg hvor jeg jo bor, så håber på det kommer til at kunne lade sig gøre - kunne være så godt med en ny i den lille flok :)

Trollvalpens

 :ja: Hejsan!!!
Det finns en liten viltfärgad tös vid namn Trollvalpen´s Sati på ca 9 månader (blir hon den 22/1-10) i Lynge som söker ett hem fort. Mamma Andrea håller troligen på att bli allergisk mot henne, så just nu får Sati bo med Andreas föräldrar, dom har dock inte den tiden som krävs för att hålla Sati sysselsatt, så hon sover mycket. Sati har stamtavla från STIF (svenska tamiller föreningen) samt en stamtavla som jag (uppfödaren har gjort) samt en massa foto från uppväxt tiden hos mig i Helsingborg. Skriv ett par rader till mig på mailadress trollvalpen@hotmail.com så får du Andreas mailadress så att du kan skriva direkt till henne. MVH Christel Berglund/Trollvalpen´s

tzari

MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Julbert

Nej, jeg tror jeg er ved at give lidt op.. min kæreste orker det ikke rigtig mere, altså det med at skulle ud og hente og bringe tilbage igen hvis det ikke går, for vi kan desværre ikke rigtig give de små dyr flere måneder tid til at lære at enes.. vores lejlighed er ikke stor nok til at have et ekstra bur stående (det har før stået inde midt i stuen) indtil de måske finder ud af at enes desværre :(
Jeg vil stadig utrolig gerne have en lille pige mere, men de alle tre skal kunne finde ud af det sammen relativt hurtigt, for vi har som sagt ikke pladsen til et ekstra bur alt for læge - og det har jeg fundet ud af, at det vist er ønsketænkning, hehe.. tror ikke det kan lade sig gøre desværre - var nok bare heldig med de to piger jeg har nu kunne sammen fra første dag.