Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Mine dejlige ilderdyr

Startet af Emmadyhr, 30. Oktober 2008, kl. 05:21

Emmadyhr

Hej..

Jeg er bleve bedt om jeg lave en billede tråd..Så her kommer der lige en tråd om mine 3 dejlige basser- Efter et døgns tid hvor jeg har forsøgt og en masse hjælp udefra er det lykkes mig at lave den endelig tråd nu..Tatatada :dans:

Jeg laver den sådan at der er billeder fra de er hvalpe og til nu..

Først er der Oliver..Min dejlige dreng på 2½ år..Oliver er en glad og dejlig dreng.Han er det jeg vil kalde en optimal ilder,han finder sig bare i alt.
Super dejlig dreng..(kælenavne. Olimus, pølle og musser-snut, puller)

Oliver som hvalp..Det er et meget dårligt billede af ham,men det er alt hvad jeg har af han fra dengang.(Fik ham først da han var fyldt 1 år)




Oliver i vinterpels



Oliver som han ser ud nu..Lidt af de gamle og lidt af de nye..(nogle af den taget af MM-Ferret)
























Så har vi min lille Fiona..Hendes hele navn er Fiona Krystal (Kælenavn.Fimbe, Bumse, fnuller, prinsesse pige)..Fiona er 8 månder gammel og jeg fik hende da hun var 7 uger..Hun er en rigtig nusse narkoman..Vil gerne kæle men det skal være på hendes måde(ikke min) og hun er i alt meget bestemt men super sød..Hun har aldrig være spor problem ilder eller noget..Hun har et fantatisk sind.Hun har været 100% bidefri lige fra starten, og har kun bidt mig hårdt én gang i den tid jeg har haft hende.Men her er lidt billeder af min lille pige:

Fiona 7 uger gammel






Fiona den dag jeg fik hende




Fiona som hun ser ud nu(nogle af dem taget af MM-Ferret)







Jeg er helt vild med hendes øjne på det her billede.




Så har vi det sidste skud på stammen..Felina!! <3 Felina er 4 månder gammel. (kælenavn- Det sorte lyn :ja: - Smukke, fimbe,musser pigen)
Felina er sød og altid glad.Hun starter dagen med at være glad og det holder faktisk hele dagen igennem.Der skal virkelig meget til at tage hendes gode humør.(det skulle lige være det dumme bur)

Her er Felinas hvalpe billeder(Billeder taget af PFF opdræt)









Her er mine bedste billeder af Felina..













Det var så alt hvad jeg havde for denne gang...

PiaLyng

ihh hvor er de alle sammen smukke :-$
Jeg er blevet vild med Oliver :lol: