Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Dejligste pastel mangler et nyt hjem

Startet af Sulle, 13. December 2009, kl. 22:30

Sulle

Citat fra: Line Dato 13. December 2009, kl. 22:48
Hvor meget koster det?
Okay...t ak for svar :)

Det er forskelligt alt efter hvilket dyr det er og om det er chippet og vaccineret på forhånd. Men generelt mellem 300-750kr.

Line

det var egentlig ikke slemt... Håber han får et dejligt hjem... Han ser godt nok lækker ud

Sulle

Ja det håber jeg virkelig også. Han er så sød og fortjener virkelig et godt hjem at fejre juledagene i.  <3
Selvom vi er vilde med ham er det altså ikke optimalt at stå ude på internatet.  :(

Anne

Kender måske en der er interesseret i ham, men hun bor i jylland :S

Line

så må hun vel tage over og se ham? Ellers kan jeg køre ham til jylland?

Sulle

#20
Hun er meget velkommen til at komme over og møde ham, men der er desværre ikke en anden der kan tage ham med til Jylland. Vedkommende der køber ham, skal også være den internatet møder og snakker med. Ligeledes er der forskelligt papirarbejde der kun kan skrives under af den nye ejer, den dag overdragelsen foregår.

Anne

Selvfølgelig ;) Jeg ved ik om hun er intersseret i at tage så langt for en måske-ilder men viser hende linket i morgen nå rhun kommer på

Line

okay... det var ellers en mulighed... Men så kan jeg tage hende med tilbage fra jylland engang jeg kører over... eller en anden gkan?

Anne


Julie Stuhr

Jeg må bearbejde kæresten! Han er jo for skøn .. Altså ilderen :P

Anne

Han skal da nok ryge hurtigt ser det ud til :)

Line


Anne

HVis han havde boet i nærheden tror jeg også vi ahvde kigget forbi. Der er jo ingen der sige rdne pastel jeg ønsker mig SKAL være en tæve

Line


Sulle

Citat fra: Anne Dato 13. December 2009, kl. 23:00
Selvfølgelig ;) Jeg ved ik om hun er intersseret i at tage så langt for en måske-ilder men viser hende linket i morgen nå rhun kommer på

Gør endelig det!  :)