Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

ang løbegården fra usa og ildere :P

Startet af AlisVolatPropiis, 25. December 2009, kl. 21:58

AlisVolatPropiis

Jeg troede jeg havde bestilt det bedste og mest flugtsikre til mine kræ...men endnu engang viser ildere de kan hvad de vil og hvad de vil er ballade :P

MUST WATCH!! Amazing Ferret great escape!!!

Lena og Peter

AHHHHHHH... :o  vi har lige fået en i julegave, og den ligger på posthuset og venter på os...

Hvad ville liver være uden ilder... :lol:

Katrine

Ildere: Loppen & Bamse

Sølvsten

Det er da utroligt. Dygtig ilder du har. Min Leo hari kke opdaget at man kan det endnu. Til gengæld kan han kravle op.

AlisVolatPropiis

hehe det er nu ikke min løbegård min  ligger som ilderbandens stadig på posthuset....fandt den bare på nettet og tænkte pokkers til kræ :lol:

Sølvsten

Gudskelov så kan det være at den I har købt er mere sikker. Tror simpelthen ikke at mine kan rokke stængerne det mindste fra hinanden.

AlisVolatPropiis

Nej jeg tænker også der er mange billige udgaver....og den jeg har bestilt er deluxe udgaven...mener den alm er lidt mindre kvali...og der er andre billigere også...så man kan da håbe :)

Sølvsten


Lena og Peter

Vi må da håbe at dem der ligger på posthuset og venter på os er af bedre kvalitet... :lol:
Den vi har købt er en Marshall, så jeg håber da ikke den på filmen er en sådan... :o

Sølvsten

Så tror jeg ikke I skal være nervøse. Min er ikke en Marshall og den virker ret kraftig i det. Det eneste jeg er ked af ër at leo kan kravle op ved hjælp af de midterstænger der er. Så kan man da lige stille den ene fod der og så krænge sig op.

Starshineferrets

HEHEHE WELCOME!!!.. to my world... where nothing but electric fencing and barbed wire is safe... yet!!

Ser fram emot att jaga även dina illrar på nästa utställning :)

Lena og Peter

Det var godt, blev helt nervøs..

Det er da nogle dejlige kloge ilder...  :love:

Jeg glæder mig bare til at få den hjem og afprøve den...  :dans:

Sølvsten

Ja de er dygtige er de. Jeg synes bare at jeg har set billeder hvor flere har haft deres ildere udenfor i sådan en løbegård. Det havede jeg glædet mig til men det tør jeg under ingen omstændigheder nu.

Starshineferrets

Det fiinns 2 typer av löbegårdar från usa, en är från marshall och den andra midwest. De ser likadana ut på håll, men en är kraftigare och tyngre, medans den andra är lättare, där pinnarna går att böja ut mera.¨

De allra flesta illrar tar sig inte ur någon av modellerna, men man ska aldrig lämna dem utomhus tex utan uppsyn, oavsett,. you never know liksom. om inte annat så kan de lätt gräva sig ut under den om man har den i trädgården.

Jag har båda modellerna, och jag har haft illrar utomhus i båda. men iaf 3 av mina illrar hoppar med lätthet över dem, och minst 2 kan gå igenom dem om de vill,och alla kan självklart gräva sig ur dem så de lämnas aldrig utan uppsyn utomhus ;)

Sølvsten

Nej jeg nøjes med at bruge den som jeg gør nu. Når min søn på 18 år skal tage af bordet og putte i opvaskemaskinen kan han simpelthen ikke have dem rundt om sig. Han råber og skriger (tror han er lidt bange for dem) og så kommer de i kravlegården. Dem de rellers bliver der.