Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Dejligt monster til salg ;)

Startet af Tazz, 30. December 2009, kl. 11:37

Tazz

Til dem der ikke følger med i den anden tråd hvor jeg har lagt annoncen, vil jeg lige oprette en ny tråd hvis nogen skulle være interesserede :)

Jeg har et monster, en rigtig rundkørsel af alle mulige sjove dyrearter.
Moren er blanding af: Ilder, alm huskat, en lille smule dansk svensk gårdhund, og så lidt undulat.
Faren er blanding af: Pitt bull, dværgged, ræv og en snert af lidt kongeboa.

Der kan skaffes stamtavle på dyret.
Det er en hermafrodit.
Den må kun fodres med levende børn under 4 år. Helst så rene som muligt.
Forældrene kan ikke ses, da de åd hele familien der hvor de var i pleje, derfor mente vi det var bedst at skyde dem begge.
Der skrives kontrakt, hvori der bl.a vil komme til at stå, at dyret på ingen måder nogensinde kan komme tilbage til opdrætter (undertegnede)
Kan evt sendes i et brev med posten, dette kræver dog at man selv betaler fragt, og sørger for at sikre sin postkasse, evt brevsprække, så dyret på ingen måde kan komme ud andet end når du selv lukker den ud.
Den kommer ikke når man kalder, tisser altid indenfor i huset, og overfalder dig helst mens du sover.

Prisen starter ved: 500.000, men kan forhandles ved hurtig handel.



For at man kan se hvor de forskellige gener fra forældrene træder i kraft, har jeg skrevet en lille note. ;)
Byd byd..

Peewit

Det var da et fantastisk dejligt monster. Jeg vil gerne starte med at byde 500 kr.
Og så kunne jeg godt tænke mig at vide hvor stort sådan et bæst kan blive?
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Tazz

Hvis den får godt med steroider, og vækstfremkaldende stoffer, så kan den sagtens blive på størrelse men en lille pony i højden, og lige så bred som en elefant ;)

Bawa


Peewit

Citat fra: Tazz Dato 30. December 2009, kl. 12:13
Hvis den får godt med steroider, og vækstfremkaldende stoffer, så kan den sagtens blive på størrelse men en lille pony i højden, og lige så bred som en elefant ;)

Fedt.. så kan man jo ridde på den.. :D
Så vil jeg gerne byde 900 kr
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Tazz

Lad os se hvor meget budene stiger, den kan kun købes ubeset... ;)
Skulle nødig have at i fortryder når i har mødt den.. Hehe