Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Kanel det lille pus

Startet af KittAnderson, 2. Marts 2010, kl. 23:45

KittAnderson

kanel er den eneste af Stef89's børn der mangle et nyt hjem. Hun er en dejlig lille balademager. Hun er standart med tomte (Hvid hagesmæk og poter). En rigtig smuksak.
Tøsen kan sammen med andre ildere og kat. Hun eeeeelsker at lege med andre basser, så hun skal et sted hen hvor hun kan have nogle venner der vil lege vildt. Hun har nappet mig et par gange de sidste to dage, hvor hun har boet ud hele tiden, men det er allerede blevet bedre.(en nap er for mig i leg og ikke hårdt) Hun er en lille bisse, som elsker at lave at det hun ikke må. hihi.

jeg synes ikke hun er egnet som førstegangs ilder, da hun napper lidt i leg.
Hun sælges enten med eller uden bur. Uden for 700 og med for 1700. Hun er super dejlig og jeg havde selv beholdt hende, men jeg må ikke for kæreste. øv øv.

hun er fra en privat i Sindal og er omkring 8 mdr. Hun er ikke snittet, så det skal hun snart. Hun har aldrig været i løb. Derfor er hun også så billig. Hun er vaccineret og skal igen til sommer.

Hun fortjener virkelig et hjem hvor hun får masser af kærlighed og hvor der vil leges med hende. Hun er simpelthen såååå sjov at lege med. Hun gakker helt ud.

Hvis du er interesseret kan du sende eller ringe på 26801883

Så lidt billeder af Kanelpigen. (hvis jeg kan finde ud af det)





At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

jean08

Bilver hun stereliseret inden salg ?

Amazing Ferret


KittAnderson

Hun bliver snittet på et tidspunkt (: men jeg beholder hende til det rigtige hjem kommer og det er nok desværre ikke hos os. Men jeg vil ikke sælge hende til hvem som helst og hun kræver et besøg først (: btw er hun mere silver nu end standart(: 
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Soelberg`s SUN ferret

Citat fra: KittAnderson Dato 13. April 2010, kl. 18:02
Hun bliver snittet på et tidspunkt (: men jeg beholder hende til det rigtige hjem kommer og det er nok desværre ikke hos os. Men jeg vil ikke sælge hende til hvem som helst og hun kræver et besøg først (: btw er hun mere silver nu end standart(: 

kom frisk med et par nye billeder ;)

Stubba

Ja - vi vil gerne se flere billeder af hende :)
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

KittAnderson

Det med billederne er altså ikke min stærke side! :S

Jeg kan sende dem på mail, hvis nogen er interesseret :)
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

jean08


KittAnderson

Smukke Pigen der slikker sig om munden efter mus :)
Hun dræber dem hurtigt og sikkert.


Kanel mysser liger katten. De er venner :)


Så gik turen udenfor med veninden Kida


Smukkepigen




Min Sheik og Kanel kigger ud fra kassen :)




Solen skinner dejlige












MYS til far. Men han ville ikke med. hihi


At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

KittAnderson

Så kom der billeder, og hold kæft hvor tog det land tid :P

Håber i vil nyde dem. Det var btw første gang jeg har haft Kanel med udenfor og hun tod det meget afslappet, som i måske kan fornemme ;)

Jeg bor i Hjørring. Men jeg skal til Sønderjylland i næste måned.
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

CarinaNielsen

kitt søde, hvor har de det dog godt kan man se.
Basserne fra Herning. :)

Soelberg`s SUN ferret


hvad farve er hun egentlig. Det ser lidt blandet ud ;)

PiaLyng

^Hun er født Standard tomte (mener jeg) og så hun højst sandsynligt Roan.

KittAnderson

Ja. Hun var standard med Tomte, men hun er mare hen i silver nu.
Hun har stadig mørke ben, men nææsten ingen maske.

Jeg synes det er svært at vudere.
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Tjalfe

Hej
Sad lige og drømte+ savlede over billederne :)
Så vil lige hører om hun stadig er tilsalg og hvor i landet hun pt.
Jeg plejer godt nok at være mest til drenge men hun er lækker!
Hvor stor er hun, altså vægt? (kan godt li' når de ikke er får små)  :P
Hilsen Sofie