Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Mini-træf hos Cille.

Startet af Bawa, 15. April 2010, kl. 15:28

Bawa


Vil lade billederne tale for sig selv.

































Tak for en super hyggelig dag alle sammen :love: <3


Sølvsten


Lea

Er det ikke den dejlige tøs Manna som er på de første billeder eller er det mig som ser forkert?

Ser rigtigt hyggeligt og sjovt ud (:
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Cille

#3
Jo Lea det er Manna(dvs det aller første billede af ilder er nu Venus)...dog lidt mere pelsløs end normalt :fnis:...hun har jo termin om 1 uge(d. 22).

Men takker igen for hyggelig dag, og for at i ikke helt nussede de små helt pelsløse :fnis:

FerretParadise

Det ser ud til at ha været rigtig hyggligt. :)
Kunne ikke lade være med at grine, da jeg kom til billederne af planten der er blevet gravet i. :lol:
Ann Hillerslev.

Cille

 :lol: det skete også imens vi så på de små, DEJLIGT med gartner-ilder :lol:

FerretParadise

Ja ildere er meget hjælpsomme. 8)
Ann Hillerslev.

Cille

Ja meget... især når man ikke lige er der :fnis:

Lea

Ok mente nu det 4 billed (: hehe kunne lige kende hendes lille ansigt så var jeg ikke helt gal på den :D hun er smuk glæder mig til at se de hvalpe som kommer ud af hende (:
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Anne

I ser ud til at have hygget. Sikke fine hvalpene er blevet

A.C

mand hvor er det nogle dejlige ildere  :D Det ser hyggeligt ud :dans: Fatter dog ikek helt, hvordan de kan blive så korthårede? Synes ikke nogle af mine bliver det, heller ikke om sommeren...

Amazing Ferret

Og der er beviset på at jeg roder i folks tasker - fuldstændigt respektløst :lol: :lol: :lol:

Tak for en rigtig hyggelig dag til Hanne, Anja og Marianne <3

Cille

Citat fra: A.C Dato 15. April 2010, kl. 20:03
mand hvor er det nogle dejlige ildere  :D Det ser hyggeligt ud :dans: Fatter dog ikek helt, hvordan de kan blive så korthårede? Synes ikke nogle af mine bliver det, heller ikke om sommeren...

De er så kort håret fordi det er de tæver der er parret op.
Så kan man "plukke" deres pels ca 12 dage før deres termins dag...så derfor dine ikke gøre det, eller de andre af vores som ikke er op-parret tæver

A.C

Okay så :) nu forstår jeg meget bedre :P
Forresten: dejligt mor-med-unger billede  :lol: