Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Tænke tænke tænke :S

Startet af cmkh, 30. Juni 2010, kl. 00:50

cmkh

Hej alle...

er der nogen der har denne here transportkasse..



Har tænkt og tænkt og kan ikke finde ud af hvordan jeg skal lave så mad og hvad skål ikke vælder rundt... er der nogen der har en ide til hvordan jeg kan  lave det?

Sølvsten

Jeg har en der ligner, men i min er der lavet hul og et stykke elastik uden på så drikkedunken kan sidde fast der. Maden har jeg bare stående i en tung skål det går fint nok.

Stubba

kan den godt holde dyrene inde?
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Sølvsten

Altså det kommer lidt an på ilderne. Benny kørte til Nykøbing falster i den i lørdags og det gik fint. Han prøvede at komme ud et par gange men heldigvis uden held. Jeg ville ikke putte Leo i den tror jeg, for han skal nok finde en måde at komme ud på. I øvrigt elsker de alle 4 at lege i den når den er åben.

cmkh

hmm har ikke nogen steder på min jeg kan sætte  vand  på siden på min

har kørt fra skive til slagelse uden de er kommet ud...

Sølvsten

Citat fra: cmkh Dato 30. Juni 2010, kl. 12:48
hmm har ikke nogen steder på min jeg kan sætte  vand  på siden på min

har kørt fra skive til slagelse uden de er kommet ud...


Måske du selv kunne lave et hul og så sy en elastik fast på ydresiden

Charlotte

Hvad med at sy noget velcro-stads fast og så sætte en drikkeautomat op med det?

Jeg havde en lignende engang bare i mindre. Det tog en af mine 30 minutter, så havde han revet nettet i stykker med hans kløer og var på vej ud mens jeg var på vej ud af en bus. Ikke videre sjovt men jeg fik da fat i ham inden han endte på jorden.  :o
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

Sølvsten

Citat fra: Charlotte Dato 30. Juni 2010, kl. 13:07
Hvad med at sy noget velcro-stads fast og så sætte en drikkeautomat op med det?

Jeg havde en lignende engang bare i mindre. Det tog en af mine 30 minutter, så havde han revet nettet i stykker med hans kløer og var på vej ud mens jeg var på vej ud af en bus. Ikke videre sjovt men jeg fik da fat i ham inden han endte på jorden.  :o

Ja det har jeg også tænkt på at Leo ville gøre så derfor har jeg ikke turde lade ham være i den.  God idé med velcro.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Jeg sys det lyder genialt med et huld og en elastik! det vil jeg prøve på min.. havde selv en mindre udgave og den gik der også 5 sec. så havde de fået den kradset op. men købte en stor kraftig udgave som er beregnet til hunde og den er jeg glad for.. der har ikke været samme problem som den lille... jeg havde den endda med på VIF som udstillingsbur og de prøvede ikke en eneste gang at kradse i den.... så jeg tror hvis de føler der er god plads er kradseriet ikke et stort problem...

Sølvsten

Citat fra: A_M_T Dato 30. Juni 2010, kl. 13:49
Jeg sys det lyder genialt med et huld og en elastik! det vil jeg prøve på min.. havde selv en mindre udgave og den gik der også 5 sec. så havde de fået den kradset op. men købte en stor kraftig udgave som er beregnet til hunde og den er jeg glad for.. der har ikke været samme problem som den lille... jeg havde den endda med på VIF som udstillingsbur og de prøvede ikke en eneste gang at kradse i den.... så jeg tror hvis de føler der er god plads er kradseriet ikke et stort problem...

Husk det skal være sådan noget elsastik man syr med. Hvis man bruger almindelig elastikker vil dyrerne gør alt for at få fat på den. Det vil mine ihvertfald

cmkh

tro jeg vil prøve det med at syg elistik i den

Sølvsten

Citat fra: cmkh Dato 30. Juni 2010, kl. 14:03
tro jeg vil prøve det med at syg elistik i den

Og hvis det er muligt så sy omkring hullet så de ikke kan flosse det op. Hullet skal jo ikke værre større end at drikkedutten kan komme igennem.

cmkh

Tro jeg har fundet en god løsning til at lave huldernen... fandt nogen ringe til at fører ledeninger igemmen nede i byggemarket... de passe lige med en drik-flaske... Så slipper jeg for at syg:)