Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Krystal-grus

Startet af Julie Stuhr, 21. August 2010, kl. 08:55

Julie Stuhr

Maxi zoo får 3 poser krystalgrus 5L på tilbud til 99,- i uge 35.
Og lige nu har de fleste Maxi zoo butikker 2 x 5L for 90,- og 2 x 8 L for 110,- mener jeg det er :)

Fuske

se nu må jeg høre er det det der suger tisset? har fået det anbefalet men vil da være sikker på hvad det er hehe
Båt båt fra Janni og Quark og Frida

Stubba

Det suger :) .. Den eneste ulempe der er ved krystalgruset, er bare at det ikke samler sig i klumper så derfor er det lidt sværere at gøre rent :)
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Starshineferrets

och om man inte tömmer ut hela lådan och slänger allt.. så luktar det tillslut döden :s

KariN

Ihh hvor godt, så skal kælderen fyldes op ;)

Jeg er super glad for det grus, det er det eneste mine ildere gider at bruge og så tager det, det meste af lugten fra bakken :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Julie Stuhr

Jeg bruger heller ikke andet til mine :)
Jeg fjerner afføring og det mest gule grus en gang om dagen :)

Stubba

Citat fra: Julie Stuhr Dato 21. August 2010, kl. 16:46
Jeg bruger heller ikke andet til mine :)
Jeg fjerner afføring og det mest gule grus en gang om dagen :)

hehe. det gør jeg også :) .. Eller, 2 gange om dagen :$ .. Men det kommer hurtigt til at blive gul ..
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

AnneME

det bliver os gul artig på stedet hvor de tisser, så det er nemmere at se :)

Stubba

Lige præcis :) .. men synes hurtigt det bliver 'blandet'.
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

AnneME

men er så skriftet over til træpiller, for vores han vil ikke rigtig gå på dem, vis der er for meget lort. så det bliver dyrt i længen :)

Anne

Jeg har ikke problemer me dat gøre det rent. Det bliver da gulere og gulere med tiden når man ikke lige kan fjerne alt, men jeg synes dte tager lugten ret godt og er ok nemt at gøre rent (jeg hader at gøre rent efter træpiller f.eks.).

Jeg skal da vist også i maxizoo

AnneME

kan kun give dig ret at det tager lugten :) men er det ik dyrt i længen? :)

Stubba

altså .. vi kan fx. købe 6poser for 200kr i dyrhandleren ved siden af os. Og det koster i .. ret lang tid :) Hvis bare man finsortere det, når man rengører det .. så holder det faktisk længe :)
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

AnneME


Anne

Jeg synes egentlig ikke jeg bruger så mange penge på kattegrus. Det holder alligevel et stykke tid og det er jo ikke hver dag hele bakken bliver skiftet, men måske en gang ugentligt.