Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Valpförmedling - en idé

Startet af Starshineferrets, 25. August 2010, kl. 10:58

Starshineferrets

I år är det ju ganska så många valpar som ännu söke rhem, och jag kan tänka mig att det många gånger kan bli svårt och oöverskådligt för eventuella valpköpare att hitta den valp som passar dem bäst.

Därför funderade jag lite över möjligheten att ha en gemensam skandinavisk sida, där uppfödare eller privatpersoner med omplaceringar har möjlighet att skicka in bild, fylla i ett info formulär, stamtavla om man vill samt kontaktuppgifter. Så att sedan alla hemslösa valpar komme rin under ett galleri.
Sedan är det självklart upp till varje uppfödare att bli kontaktade och avgöra om hemmet är bra och så, men jag tänkte att möjligheten till att annonsera ut sina valpar på en särskild sida inte hade varit dum.

man kan även ha en omplacerings sida, samt en sida för folk som söker iller etc.

Sidan skulle då vara obereonde av en förneing eller liknande, och vem som helst får lägga in sina valpar/vuxna där. Inga diskussioner om annonser skulle vara möjliga.

Tänkte mig något som det här:

http://fretka.kom.cz/registr-darci-krve.php

cibatuchsi

syntes det lyder som en genial ide.

FerretParadise

Det synes jeg også er en god ide. :)
Ann Hillerslev.

KariN

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Barky

Bla bla bla.... Hilsen Julia

Optimus Ferrets