Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Ferplast furet tower

Startet af Agger, 30. August 2010, kl. 22:51

KariN

Jeg glemte lige at skrive at jeg havde hjemmelavede hylder til mit bur :) Det var ret godt, for de hylder der følger med er nemlig ikke så store :)

Men ja der er mange indretnings muligheder i det og plads til en masse sengetøj :D :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Agger

Karin hvordan lavede du de større hylder? For tror også det ender ud i jeg vil have nogen større i, da jeg har købt en masse til indretningen :P
Så må herren jo igang :D

- Men mange tak alle sammen for svarene :)
Lader til det nok skal gå med det bur. Og tror også gerne jeg kan få hele overkroppen ind i det, er ikke så stor x)
Så det vil jeg bestille hjem og indrette osv, så det står og ser flot ud til den lille tot kommer hjem.

KariN

Jamen man måler buret ;) Altså hvor bredt der er på det stykke hvor hylden skal sidde, derefter køber man det træ man gerne vil bruge, så maler og lakerer man det (det er i hvertfald en god ting, da nogle ildere ikke altid rammer bakken og så bliver træet hurtigt ødelagt)

Så sætter man sådan nogle små L-formede metal-ting i (jeg aner ikke hvad de hedder) men dem sætter man på siden af træpladen sådan at de holder fast på tremmerne så hylden ikke kan rykke sig :)

Alternativt kan man også bore huller i hylden og stripse den fast :) jeg syns dog at første metode er smartest :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Agger

Tror jeg vil lakere det, og så betrække det med noget jeg syer selv der minde om et pudebetræk med 1 cm. vat i - som så kan vaskes :) Så ser det jo lidt mere hyggeligt ud.

KariN

Det gør det helt sikkert, men ja sørg for at du kan tage det af og vaske det :) Det er ret praktisk
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Agger

Ja :D Har lavet skabeloner osv :D Så det skal nok blive sjovt at sy det i hånden  :S