Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Ilder rør, til at lege i?

Startet af ilderfreak, 14. Oktober 2010, kl. 14:00

ilderfreak

er der nogle der ved hvor de fåes? og til hvilke priser? gerne de dér lange gennemsigtige plastik rør totterne kan lege i(:

Eliza

De kan købes over nettet. Jeg købte mit fra USA men kan ikke lige huske hva siden hedder, men det er der nok nogle andre der kan? Bare husk at der skal betales told, men hvis du tilmelder dig shopUSA så ordner de det.
Ellers kan de købes i hvide i byggemarkeder, men de holder ikke helt så godt, men koster så heller ikke så meget..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

ilderfreak

ved at ferretdepot har dem, men vil ikke betale 200 kr(:

KariN

Prøv byggemarkeder som Eliza skriver

Silvan, Bauhaus, Jem og fix, XL Byg osv :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Eliza

Hvis du ikke vil give 200 kr for dem, så tror jeg ikke du skal regne med at få et gennemsigtigt (synes det kostede mere faktisk). Så er der de hvide i byggemarkederne.
Jeg er nu ellers rigtig glad for det gennemsigtige og synes også det var dyrt for et rør, men synes alligevel det er godt givet ud da det holder længere og det er sjovt at kunne se dem.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

ilderfreak

altså jeg gider ikke rigtig give 190 kr i porto, og så også skulle have selve røret. hellere købe nogle billigere på nogle byggemarkeder.

Malene

Hvis du absolut vil have et der er gennemsigtigt, så kan det være du er heldig at der er nogle der sælger dem på VIF (6. november). Så er du fri for at bøvle med told og fragt. Jeg ved ikke lige hvem der har boder, men jeg har set dem blive solgt på udstillinger før.

Hvis det ikke behøver være gennemsigtigt og du kender en håndværker, kan det også være at du kan få et til billige penge der. Jeg fik min far til at tage et med hjem til mig, fra hans arbejde. Det er godt nok gråt, men det holder rigtigt godt.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

ilderfreak

tak for svar(: nej det behøver ikke være gennemsigtigt, bare det ikke var lavet af stof/pels(:

AlisVolatPropiis

Så køb noget ventilator rør :) som regel kan det faktisk betale sig selv at købe i usa...for dem der sælger dem i dk skal også betale fragt told og skat..og vil gerne tjene på det også :)

Anne

Citat fra: Eliza Dato 14. Oktober 2010, kl. 14:47
Hvis du ikke vil give 200 kr for dem, så tror jeg ikke du skal regne med at få et gennemsigtigt (synes det kostede mere faktisk). Så er der de hvide i byggemarkederne.
Jeg er nu ellers rigtig glad for det gennemsigtige og synes også det var dyrt for et rør, men synes alligevel det er godt givet ud da det holder længere og det er sjovt at kunne se dem.

Nej det er jeg helt enig i. De koster over 300 kr når man en sjælden gang kan købe dem på udstillinger, 350 tror jeg faktisk, så hvis man ikke gider give 200 så får man nok ikke det gennemsigtige.

ilderfreak

du ka gi 350 hvis det er det du har lyst til, så hellere lave mine egne.. den på ferret depot kostede kun 100 kr, men så 200 oveni i porto. ellers tak.

Julie Stuhr

Mine har de der hvide ventilationsrør, og de fås i flere tykkelser hos Silvan, Stark, xl byg, osv :)

katja74

Jeg bruger også de hvide fra Silvan.... jeg gav 80 kr.  ;)

Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

AlisVolatPropiis

Citat fra: ilderfreak Dato 14. Oktober 2010, kl. 20:11
du ka gi 350 hvis det er det du har lyst til, så hellere lave mine egne.. den på ferret depot kostede kun 100 kr, men så 200 oveni i porto. ellers tak.

Der er ingen grund til at blive defensiv.....hun siger jo bare det er umuligt at få dem til den pris du ønsker og foreslår et alternativ

Anne

Jeg har sådan et rør og jeg informerer bare om prisen, det var sådan set bare for at hjælpe dig, men du må da undskylde....
I øvrigt ved jeg godt hvad den på ferretdepot koster da jeg selv har købt mit der og det også var mig du spurgte på pm!