Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Ann på Viking Ildern

Startet af Lena og Peter, 25. Oktober 2010, kl. 19:05

Lena og Peter

Vi har fuldt Ann på en ganske alm. udstilling.

Først kommer hun lidt træt og sur:


Så begynder hun at tage billeder:


Op ad dagen kommer humøret helt i top:


MEN til sidst får hun udstillings kulder:


Ann, Tak for en rigtig dejlig dag   :)

Anne

:lol: Jeg så næsten ikke Ann, kun når jeg prøvede at prakke hende og de andre noget af vores mad på, det gik slet ikke ret godt!

FerretParadise

Som altid ser jeg tosset ud, men pyt, jeg har det sjovt.

Anne jeg var faktisk henne i jeres lejr, hvor jeg fik både kage og sådan nogen sjove nogen med noget kød indeni. Og tusind tak, det smagte dejligt. :)

Men billede nr 2 er nu ikke mig. :lol:
Ann Hillerslev.

Anne

jeg tror billede 2 er marianne. Og det var pirogger dem med kød i :) Økologiske med fars fra en rigtig luksusko der bare har gået og hgygget sig og med grøntsager fra mine forældres have! Hehe

Lena og Peter

Ups.... Det er jo ikke til at se med alt det blitz.... Men det kunne have været dig... :P

Shamua


Vh. Marianne

Eliza

Haha kan godt li der kom en hel tråd med Ann  :lol: Men man kan jo heller ikke slippe for dig på udstillingerne  :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Sølvsten

Hm synes det ligner en jeg så i Ballerup i går eftermiddags?

Dejlige billeder

FerretParadise

Ann Hillerslev.

Sølvsten

Citat fra: FerretParadise Dato 27. Oktober 2010, kl. 12:02
Er der tosser i Ballerup? :P

He he ja dem er der godt nok mange af men det var nu ikke lige det jeg tænkte på. Amanda og jeg sad i bussen og så råbte hun op det er Ann. Hun spurgte så om du var blevet klippet og det kan jeg jo se at du er. Var det så dig der stod der med en lyshåret veninde?

FerretParadise

Nej det har ikke været mig, for jeg har ikke været i Ballerup, siden jeg besøgte jer. ;)
Ann Hillerslev.

Sølvsten

Citat fra: FerretParadise Dato 27. Oktober 2010, kl. 14:01
Nej det har ikke været mig, for jeg har ikke været i Ballerup, siden jeg besøgte jer. ;)

Jamen så har vi set din dobbeltgænger!