Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Træf 8.1.11

Startet af katja74, 8. Januar 2011, kl. 22:45

katja74

Tak for en SUPER hyggelig dag og aften..... hold op hvor tiden går hurtigt, når man er i godt selskab  ;)

der blev ikke taget mange billeder med mit kamera, men her er dem Delle fik taget i dag :)


Kulle sov....


.... og sov..


.. og sov lidt mer  ;)



Trashstars albine (sorry... har glemt navnet :-$ )


Chucky, Smukke, Cookie & Malavi


Sally & Mie





Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

alvin

#1
Tak for et hyggelig træf, og ja tiden gik rigtig hurtig men det gør den jo i godt i godt selskab.

www.fraekkefritter.dk

Mustela

Tak for et hyggeligt træf, alt for længe hvis i spør' mig, da jeg kun skulle ha' været der et par timer, men hyggeligt var det bestemt  ;)
Tak for dejlige billeder af min nullermand, han blev læsset af i sofaen da vi kom hjem, og der ligger han så stadig og putter  <3


Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

lille_jill

Åh, den lille sovende Kulle-Hulle og Chucky med aaaalle sine nye pige-veninder <3

katja74

Citat fra: lille_jill Dato  8. Januar 2011, kl. 22:53
Åh, den lille sovende Kulle-Hulle og Chucky med aaaalle sine nye pige-veninder <3

JAAAA..... og hvilke piger  :dans:
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

katja74

Citat fra: Mustela Dato  8. Januar 2011, kl. 22:52
Tak for et hyggeligt træf, alt for længe hvis i spør' mig, da jeg kun skulle ha' været der et par timer, men hyggeligt var det bestemt  ;)
Tak for dejlige billeder af min nullermand, han blev læsset af i sofaen da vi kom hjem, og der ligger han så stadig og putter  <3

DEEEEEEJLIGT du ikke "kun" blev et par timer som planlagt......  ;)

Sføli sover han stadig, han ville jo helst være blevet.... hviskede han selv til mig, da du var uden for.. he he... eller nåwet  :P
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

A_M_T >Team Unique Ferrets<


Shamua

Det ser da bare hygge ud.. Og Kulle i færd med sin yndlingsbeskæftielse.. hele dagen  :love:

Er stadig ærgerlig over at jeg ikke fik lettet røven over til jer..

Vh. Marianne

Sølvsten

Tusind tak for et hyggeligt træf.

Sikke dejlige billeder af kulle der fik for mange pølsehorn.

Bawa

Citat fra: Shamua Dato  9. Januar 2011, kl. 05:29
Er stadig ærgerlig over at jeg ikke fik lettet røven over til jer..
HØRT! .. Nøøj de der muffins på bordet ser lækre ud!!!!!!!!

alvin

Sølvsten, Han fik godt nok også mange pølsehorn.

Bawa, De kager var også rigtig gode.

www.fraekkefritter.dk

Mustela

#11
Citat fra: Sølvsten Dato 10. Januar 2011, kl. 11:20
Tusind tak for et hyggeligt træf.

Sikke dejlige billeder af kulle der fik for mange pølsehorn.

Ja, man smutter en halv time til massage i god tro om at der bliver passet på ens lille dreng, og når man så kommer tilbage, bliver der snakket pølsehorn og Kulle. Heldigvis ved jeg at hverken dig eller Thomas tør fodrer mine møgunger med underlige ting, så som pølsehorn.............. :)

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior