Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

verdens sjoveste ilder video

Startet af Dolly, 21. Juni 2011, kl. 23:50

Dolly

Fandt denne utroligt sjove video af en ilder der går amok i sin bakke og ville dele den med jer :D
Enjoy!  :lol:

Ferret Goes Nuts

KittAnderson

det gør mine hver dag ;) hehe
Sød ilder, men ærgeligt den går i spåner :(
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Ida

Ej, jeg vil ikke spille bedrevidende, men det er ikke så godt at din ilder går i spåner.
Men tak for din video. Den fik mig til at grine!

Dolly

Så er det godt at det er en video jeg fandt på youtube og ikke min ilder  ;)

Dark Crystal Ferret

Sjov og sød video - sikke en sød ilder.  :love:

Barky

Årh hvor er den sød... Og forsigtig selvom den tydeligvis hygger sig.. Det er mest forsigtigheden der kommer bag på mig, når Maleika har det sjovt på samme måde kommer hun ALTID galt afsted, enten falder hun ned fra sofaen eller bordet, eller også hopper hun direkte ind i væggen eller svinger hovedet ind i et bordben.. *suk*

Men når hun som regel hygger sig i bakken er det med at tømme den for grus.. *DOH*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Dyrenørden

Citat fra: Barky Dato  2. Juli 2011, kl. 15:43
Årh hvor er den sød... Og forsigtig selvom den tydeligvis hygger sig.. Det er mest forsigtigheden der kommer bag på mig, når Maleika har det sjovt på samme måde kommer hun ALTID galt afsted, enten falder hun ned fra sofaen eller bordet, eller også hopper hun direkte ind i væggen eller svinger hovedet ind i et bordben.. *suk*

Men når hun som regel hygger sig i bakken er det med at tømme den for grus.. *DOH*

Haha. lyder nøjagtigt som Paya undtagen det med bakken :)

Chanette

  :lol: Hvor er den bare god... Sidder stadig og griner...

Estellew

Hvor var det vidunderligt  :lol: Kunne ikke lade være med at grine!!

Beate

Denne ligger under min liste over youtube-videoer jeg ser når jeg er i dårlig humør :P
Den er bare SÅ skøn og morsom!
Venlig hilsen Beate, Felix, Linus, Mink og Luke

rimif

total nuser den er   :lol:
men kan i da ikke se at den giver et stepdans nummer, især der hvor den rejser sig op af hjørnet og bagbenene bare stadig tramper derud af  :dans:
;)