Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Det er ikke kun mig der glæder sig til at se Morten i morgen;O)

Startet af A_M_T >Team Unique Ferrets<, 19. August 2011, kl. 09:54

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Ja for det gør Kenzo os, hør selv:

Kenzo looks forvard to see his "daddy"!

Han har bestemt ikke glemt hvem hans "far" er!

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Beklager at den er filmet den forkerte vej, ved ikek lige helt hvad min mobil har lavet!

mette11

Nååhhh hvor er han bare sød.  :dans: Men håber da ikke han bare står der og venter til han kommer ind af døren, selvom det er ret sødt  ;)

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: mette11 Dato 19. August 2011, kl. 10:03
Nååhhh hvor er han bare sød.  :dans: Men håber da ikke han bare står der og venter til han kommer ind af døren, selvom det er ret sødt  ;)

Hehe nej, ved godt det på en måde var lidt ondt at gi ham forhåbninger! Men hentede et stykke legetøj bagefter og så var det hurtigt glemt! Hihi

Sølvsten

Hvor er det skønt at se.

Jeg håber I alle får en rigtig god dag i morgen

AlisVolatPropiis

Imorgen imorgen imorgen!!!!:D glæder mig på jeres alles vegne :)

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 19. August 2011, kl. 10:50
Imorgen imorgen imorgen!!!!:D glæder mig på jeres alles vegne :)
IHHH mange tusind tak!!

Jeg er simpelthen os bare ved at gå ud af mit gode skind af bar glædelse!!! Har slet ikke sovet ordentligt de sidste 3 nætter fordi jeg bare er så spændt!

Minority ferrets

Det bliver så godt for jer alle sammen at han kommer hjem :D Du må endelig hilse ham ^^
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Shamua


Vh. Marianne

Masa


A_M_T >Team Unique Ferrets<

Tak alle sammen!

Ja vi glæder os hver og en! Både ilder, hund og mig!!! Nok mest mig :fnis: Hihi

Har lige været ude og handle alle Mortens ynglingsting så han har noget godt at spise når han kommer hjem! Mon ikek han trænger til det ovenpå alt det pulver/dåsemad!
Og øl!!! Masser er af øl!!!

Så har jeg os lige købt en masse flag så jag kan pynte lidt op til han kommer hjem i morgen! Det er en STOR dag :dans:

KariN

Anna: Du må endelig huske at forkæle din kære mand helt vildt, det tror jeg at i begge to fortjener :D

Og hvor er Kenzo bare en smuk hund og kært at han står så fint og venter på sin far :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

A_M_T >Team Unique Ferrets<

^^ Jeg kan love for han vil blive forkælet til den helt store guldmedalje :ja:

Hehe ja, han venter på han kommer hjem så han kan kaste hans fodboldt til ham hihi! Det bliver nok stor gensynsglæde!!!

Anne


A_M_T >Team Unique Ferrets<

Så får i lige fortsættelsen :D

Kenzo and daddy meets for the first time since hees daddy left for the war!

Det var et glædeligt gensyn som i kan se :lol: Og ja min hund "sankker" meget hihi...