Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Valby Hunde- og Kattecenter m. BARF (don't do it!!!)

Startet af Nanna, 15. Juni 2012, kl. 17:31

Stephanie

Der er også en ny BARF butik ved Brønshøj Torv. Bus 2A og 5A kører lige til døren.

Har kun været der 1 gang, men han virkede flink og fortalte og fortalte om alle hans produkter.

lille_jill

Barf-biksen i Valby er lukket. Så det kan forklare hendes dårlige humør. Har selv handlet der ret meget i en periode for 2-3 år tilbage og damen var rigtigt sød til at hjælpe med bla. at søge informationer om produkter hos forhandlere og spørge ind til ildere.
Er ret ærgelig over at de er lukket, når jeg nu endelig flytter til kbh og faktisk i gå-afstand til butikken :(

Nanna

Citat fra: lille_jill Dato  7. Juli 2012, kl. 08:36
Barf-biksen i Valby er lukket. Så det kan forklare hendes dårlige humør. Har selv handlet der ret meget i en periode for 2-3 år tilbage og damen var rigtigt sød til at hjælpe med bla. at søge informationer om produkter hos forhandlere og spørge ind til ildere.
Er ret ærgelig over at de er lukket, når jeg nu endelig flytter til kbh og faktisk i gå-afstand til butikken :(

Hun sagde da vi var der, at hun flyttede til nogle større lokaler i Valby:) Så den åbner vist bare et nyt sted ikke langt derfra.
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

lille_jill

nice :)
hun er altså sød normalt, tror bare at i har fanget hende på et forkert tidspunkt.

berry

Hejsa

Jeg vil lige sige at Ziwipeek IKKE er tørkost
Tørkost er bagte piller, Ziwipeek, er tørret kød, altså en et produkt der ligger mellem tørkost og barf. Hvis det var min butik, så ville jeg heller klippe hunde med kunder i butikken, jeg kender jo ikke kunderne, og folk stjæler med arme og ben, så det er meget naturligt at hun bliver i butikken, og det er jo derfor at hun har virket stresset.
Jeg kender hende godt, og ja hun kan godt virke stresset en gang imellem.. Men derfra og til lave et drama opslag er lige voldsomt nok synes jeg.
I sagtens kontakte rigtig hundemad og klage, for hun er IKKE forhandler af dem mere, og det er hun ikke fordi hun gerne vil sælge det bedste af det bedste og det er rigtig hundemad ikke mere. Der er ikke den vægt i produkterne som der står på poserne, og mange gange lugter maden så dårligt at dyrene ikke vil æde det.

Men anyway, tag det nu roligt ik.. Der er jo ingen grund til at gå så meget amok, og bruge så meget tid, på så lidt, for jeg vil som andre herinde og sige at i overdramatisere... Folk er forskellige og reagere forskelligt. Men hun skal stadig tjene penge, og hun lever af, at give god service til folk...

Anne

Undskyld mig, men du kommer ind fra højre uden nogensinde at have skrevet herinde før, liver en gammel tråd op, kan ikke dy dir lige for at være bedrevidende, og desuden sviner et barf mærke, som mange er glade for, og som jeg I øvrigt personligt aldrig har hørt noget lig det du beskriver, og beder os tage det roligt?? Jeg ved ikke om du tror at folk er utroligt dumme, eller om du bare virkelig har misforstået hvordan man får sympati (og så skal du måske lige huske at din fremtræden desværre også kommer til at reflektere på dem du forsvarer).


Jeg ved ikke hvor du kommer fra, men herinde deler vi erfaringer, positive såvel som negative, og nu er det altså sådan, at hvis man har en dårlig dag når der er nye kunder i butikken, og giver dem en dårlig service, så går de sjovt nok ud med en dårlig oplevelse, og den har de al ret til at dele, uanset hvor sød hun så måtte have været dagen før eller dagen efter. Hvis du nu havde læst tråden, så ville du også kunne se at ALLE andre end trådstarter, som faktisk har været det sted der er omtalt, har haft positive erfaringer, og flere er kunder der kommer igen ofte. Denne information havde trådstarter jo nok ikke fået, hvis ikke hun havde oprettet tråden, så ville hun tro at det altid var dårligt overfor alle.

Og jeg vil så nok mene at det er at overdramatisere ret voldsomt, at melde sig ind på et forum udelukkende fordi man er uenig med noget af indholdet i en enkelt tråd. Man kunne jo næsten sige at der ikke er nogen grund til at gå sådan amok og bruge så meget tid på så lidt.

Nanna

Jeg er enig med Anne her. Jeg ved godt, at overskriften er en smule dramatisk, men jeg var virkelig sur og skuffet over at være blevet kaldt en dårlig ilderejer, da jeg tager sådanne ting meget personligt. Derfor havde jeg bare brug for at få mine frustrationer ud, og som du ser, har jeg flere gange sagt 'nå okay, så må hun bare have haft en dårlig dag', da andre egentlig synes de har fået god betjening. Dette er jo bare en 'oplysende' tråd hvor man kan dele erfaringer, og jeg har konstruktivt lyttet til hvad andre havde at sige, så for mig var denne tråd død og blev afsluttet på en god måde.
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

berry

Tak for velkomsten

1) Jeg er ked af at du føler, at det er at overdramatisere at jeg melder mig ind, og skriver i en tråd, at det lige er denne her er tilfældigt
2) Jeg SVINER ikke et barf mærke til (her Rigtig hundemad) men nu er jeg faktisk rådgiver på området, hvilket er derfor jeg meldte mig ind her på forummet, og jeg ved hvad jeg taler om. Jeg SÆLGER ikke braf, men hjælper folk - og jeg oplever rigtig meget, også mange problemer med Rigtig hundemad. Men undskyld at jeg skriv det
3) når jeg læser måden du skriver på, så synes jeg at det lyder rigtig hårdt, i din tone - skal jeg undskylde for det???
4)Jeg tror ikke nogen er dumme, og dømmer ikke idioti eller fornuft, jeg har fuld respekt for at du har haft en dårlig oplevelse, men ligefrem at skabe så meget drama synes jeg er lige voldsomt nok. Fordi jeg får en dårlig oplevelse med en medarbejder i Brugsen, begynder jeg altså ikke at oprette tråde og svine butikken og medarbejderen til. Det er trods alt en menneske og er det ikke tilladt at have en dårlig dag?? Ved du hvor hvilken effekt det der er skrevet her på forummet vil have på hende i valby hunde og kattecenter?? Eller er du ligeglad?? Eller handler det om at hun nu har ødelagt din dag, fordi du fik dårlig service og så skal hun ned med nakken, og i bedste fald midste en masse kunder?? Jeg ved det ikke, men jeg håber at du vil svare
Jeg går ikke amok over noget !!!??? jeg skrev at jeg synes at det er at overdramatisere. Jeg bryder mig ikke om at svine andre folk/forhandler til - de tjener deres penge ved at sælge deres produkter, har man haft en dårlig oplevelse, så skriv eller ring til vedkommende. Det her er synd, meget synd

Jeg kan godt se, at min start ikke var så heldig herinde, og at jeg ikke er særlig velkommen. Min svar virkede voldsomt negativt, det skulle det ikke (jeg kan dog stadig ikke se at det skulle gøre det) men jeg havde virkelig ikke forventet sådan et svar.. og reaktion woowww - så her gider jeg ikke at være. Ser du nu har jeg fået en RIGTIG dårlig oplevelse, ved at komme herind og IKKE må sige sin ærlige mening, uden at svine til, men dog fortælle at jeg synes at i overreagere. Men skal jeg skrive det et andet sted på internettet?? og fortælle hvordan folk herinde er?? At man fandme ikke er velkommen og Anne er en sur kælling, der så absolut sviner folk til...Hold da op..

Malene

[besked=Malene]Sikke en dejlig start på dagen. Slut![/besked]
Logic is the beginning of wisdom, not the end.