Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Fotokonkurrence til forsiden i oktober.

Startet af Barky, 12. September 2012, kl. 22:53

Barky

Temaet for denne konkurrence er "Hvalpe"

Det behøver ikke at være et nyt billede af dette års hvalp. Måske skal det være et billede af din allerførste hvalp? Det allersjoveste hvalpebillede du har fået taget?
Det mest nuttede hvalp-er-faldet-i-søvn-på-stedet billede... Mulighederne er uendelige... Men det SKAL være en ilderhvalp. Og det vil klart være bedst hvis man ikke vælger en hvalp på 6 mdr der ser helt voksen ud.

Du skal naturligvis SELV have taget billedet, ikke noget med at sende et billede fra opdrætter af... :P
Men til gengæld behøver du ikke eje ilderen på billedet. Du kan f.eks have taget et supert billede af en andens hvalp. Bare så længe at det er DIG der har taget billedet.

Jeg skal have det i min mailboks senest lørdag d. 29/9-2012
Billedet skal vende den "rigtige" vej, altså ikke være højere end det er bredt. Og send mig nogen fornuftige størrelser. Hvis de er for små bliver de afvist, og hvis de er for store så resizer jeg og beskærer dem efter hvad jeg synes er pænt.  8)

Mail adr er: barkyferret@hotmail.com
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Barky

Bla bla bla.... Hilsen Julia

englefugl


SaschaDJensen


Barky

Der er deadline i AFTEN... kl 00.00

Hvis nu nogen havde glemt det.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Anne

Åååh pis, jeg havde ellers fundet bilede frem og det hele.... På min computer derhjemme

Shamua

#6
Jeg kan ikke vælge et billede  :-$ .... Og sikke et ondt emne. At sidde at glo hvalpe billeder, når der er så lang tid til man har små hvalpe igen .... suuuuk  :fnis:

Vh. Marianne

Anne

Citat fra: Shamua Dato 29. September 2012, kl. 23:23
Jeg kan ikke vælge et billede  :-$ .... Og sikke et ondt emne. At sidde at glo hvalpe billeder, når der er så lang tid til man har små hvalpe igen .... suuuuk  :fnis:

Du har vist ikke noget at brokke dig over...

Shamua

Citat fra: Anne Dato 30. September 2012, kl. 00:24
Citat fra: Shamua Dato 29. September 2012, kl. 23:23
Jeg kan ikke vælge et billede  :-$ .... Og sikke et ondt emne. At sidde at glo hvalpe billeder, når der er så lang tid til man har små hvalpe igen .... suuuuk  :fnis:

Du har vist ikke noget at brokke dig over...
.... Nå okay!

Vh. Marianne