Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Fotokonkurrence! [Januar]

Startet af Barky, 6. December 2012, kl. 00:21

Barky

Nå, jeg har vist svigtet lidt.. Håber at I overlever.

Med AL den DEJLIGE sne der er kommet, giver temaet næsten sig selv.. "Vinter"
Billederne skal være spritnye og må ikke have været vist på Ferretopia før. Det eneste krav på billedet er tilstedeværelsen af SNE og at det er DIG der tager billedet og DIN/DINE ildere som er på billederne.

I har at sende ind fra nu af og til d. 25 dec kl. 20.00
Billederne skal IKKE være på højkant, da de ellers ikke vil kunne passe i rammen til forsiden. Og hvis i sender dem for store, så minimerer og beskærer JEG dem, uden at konferere med dig. (æv bæv hvis det bliver et snit du ikke selv havde tænkt på så. :P )
Størrelsen jeg ønsker er 640 X 480 pixels i liggende format.

Og den mail I skal sende dem til er: barkyferret@hotmail.com
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Anne

#1
mener du ikke at billedet ikke skal være på højkant? Eller forstår jeg ikke hvad højkant betyder? Eller har i lavet rammen på forsiden om? eller...???

Barky

Godt du lige var hurtig Anne - jeg er vist en tastespasser idag. NU er det rettet. *G*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Shamua

IHHH.. Fortryder nu at jeg ikke bare lige hev en ilder hurtigt med ud i sneen i Finland .....  :nej: Der er ikke særlig meget sne her i Randers!

Vh. Marianne

Julie

Fedt man, hvad så med os i Aarhus? Vi har ikke sne :lol:

Malene

Jeg må se om jeg kan nå det. Ærligt talt så håber jeg at det forsvinder snart. Jeg har allerede fået nok af at skrabe is og sne af bilen :P Men det er også noget dårligt sne der er her.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Barky

Mon ikke at der kommer sne til jer uden inden d. 25? Ellers stik ilderen i en ikke afrimet fryser. Hihihi!
Ej, jeg håber at der kommer sne til jer snart også!
Bla bla bla.... Hilsen Julia

mette11


CitatMed AL den DEJLIGE sne der er kommet, giver temaet næsten sig selv.. "Vinter"
Billederne skal være spritnye og må ikke have været vist på Ferretopia før.
Du synes ikke selv at du er LIDT tarvelig at lægge sådan en konkurrence ud EFTER at jeg netop har fremvist spritnye, supergode billeder af mine legende hvalpe i sneen??  :X :X :X TARVELIGT siger jeg bare!

Eliza

Øv, sneen har valgt at lægge sig oven på volieren og efter det var lidt tøvejr har det lavet et islag, så nu har jeg låg på min voliere uden sne :( øv bøv..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Shamua

Citat fra: Eliza Dato  6. December 2012, kl. 12:08
Øv, sneen har valgt at lægge sig oven på volieren og efter det var lidt tøvejr har det lavet et islag, så nu har jeg låg på min voliere uden sne :( øv bøv..
Ej hvor træls! Så må du i gang med en skovl så du kan skovle det ind i volieren :P

Vh. Marianne

Eliza

Citat fra: Shamua Dato  6. December 2012, kl. 12:10
Citat fra: Eliza Dato  6. December 2012, kl. 12:08
Øv, sneen har valgt at lægge sig oven på volieren og efter det var lidt tøvejr har det lavet et islag, så nu har jeg låg på min voliere uden sne :( øv bøv..
Ej hvor træls! Så må du i gang med en skovl så du kan skovle det ind i volieren :P

Det har jeg faktisk overvejet flere gange :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

KariN

Ej altså, her er rigtig meget sne, men min kamera oplader har valgt at flygte under flytningen :S
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Anne

Jeg må ser om der stadig er sne efter jeg har afleveret den 13

lille_jill

Må man bruge fake sne?? Tror Chucky personligt løber ned og anmelder mig til dyrenes beskyttelse, hvis jeg tager ham med udenfor igen før til foråret.