Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Smuk ildertæve Dba

Startet af Lea, 13. April 2009, kl. 11:56

Lea

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=59770341

Det haster da ejeren ikke har råd til at sterilisere hende . og ejeren har heller ikke tid til hende
så hun søger et godt og trygt hjem.
Hun har slettet annoncen på dba.. så kig på baboom ..

http://baboom.dk/html/mar_vis.asp?MarID=305969
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Lea

Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Bawa

Dumt at anskaffe sig en ildertæve, hvis man ikke har råd til at sterilisere  :( ..
det er i hvert fald min mening .. ..

Lea

Citat fra: Bawa Dato 13. April 2009, kl. 12:02
Dumt at anskaffe sig en ildertæve, hvis man ikke har råd til at sterilisere  :( ..
det er i hvert fald min mening .. ..

Såen har jeg det også er virkelig sur på hende .. og hun siger bare til mig at jeg skal lukke røven det hendes svar når jeg siger til hende at den tæve skal ud i et godt og trygt hjem så sørg for det istedet for at tænke på hvad prisen er .. hun kan risikere at død af blodmangel ..

Så håbede at nogen herinde ville give den tæve et godt hjem .. for hun er godt nok smuk :)
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Bawa

sidder og overvejer om jeg kunne tage hende .. men tror bare ikke at det går :/
håber virkelig der er nogen der tager hende, så hun kan blive steriliseret og få et godt hjem!

Lea

håber jeg virkelig også .. ville godt tage hende men der er for langt dertil og min økonomi er ikke lige den store..
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Bawa

hvor er hun fra? .. åh hvor gør det mig gal sådan noget der  :nej:

Lea

Citat fra: Bawa Dato 13. April 2009, kl. 12:16
hvor er hun fra? .. åh hvor gør det mig gal sådan noget der  :nej:

skibbild (mellem herning & vildbjerg)

Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Bawa

okay ..
håber virkelig nogen herinde ser det og henter hende,
så hun kan komme til et ordentlig sted, hvor man har tid og RÅD til hende :(

Anne

Hun er utroligt smuk og hun ligner min Puk på en prik.
Men jeg skal ikke have flere.

Lea

Håber også at der er nogen som er interesseret i hende . hun er rigtig smuk. :)

så syndt hun er i løb og ved hun har været det et stykke tid .. da ejeren har spurgt mig til råds.. :)
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Namilla

Det er jo forfærdeligt sådan noget... og selvfølgelig ønsker jeg det bedste for ilderen... men jeg kan godt blive harm på den ejer...for det eneste hun lærer, hvis nogen får sympati med ilderen og køber den er, at man kan behandle dyr på den måde...for der skal nok komme nogen og rydde op i rodet efter hende!
Vi ser det jo gang på gang, at folk sælger til overpris (ja det synes jeg det er, specielt når man også skal ofre på en p-sprøjte og en sterillisation), men fordi dyrene går under kritisable forhold, så er der altid nogen der bider på krogen...

Lea

Hun vil nu beholde ilderen .. og se om hun har råd til at få hende steriliseret . skrev hun en pb til mig på baboom..

Selvom hun har sat hende til salg pga tid og overskud og penge..
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Bawa

ej seriøst mand! .. vil give namilla fuldstændig ret! ..
og nu vil hun beholde den? .. .. .. for dælan.

Julie

[besked=Julie]Tråden er lukket nu hvor ilderen bliver boende og der tages hånd om den[/besked]