Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Shades of Amity 1 år

Startet af CMS, 16. April 2013, kl. 09:15

mette11

Citatjeg ved bare ikke hvad den hedder når jeg har stjålet den :P
Du skal jo også omdøbe hende, så de slet ikke kan finde ud at det er dig der har stjålet hende  :P :P :P

Anne

Tror du virkelig de er så kloge...?

Barky

Vorses små hvalparne!!! Stort tillykke til Hyper og hendes søskende. Jeg ville gerne ligge billeder ind, men er stadig uden pc. Jeg mener heller ikke at hun ligefrem mangler puplicity herinde. Hahah. 
Bla bla bla.... Hilsen Julia

mette11

CitatTror du virkelig de er så kloge...?
Af diplomatiske grunde, så jeg nægter at udtale mig! (eller også ved de hvor jeg bor  :P)

lussingen

Stort tillykke med hele kuldet :) Især et ekstra stort tillykke til søde Hyper <3 Vi har tænkt på dig mange gange i dag <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Eliza

Citat fra: CMS Dato 16. April 2013, kl. 13:46
Citat fra: Eliza Dato 16. April 2013, kl. 13:43
Tillykke med dem både til dig CMS og til jer andre madforældre ;)

De er jo intet mindre end vidunderlige og jeg er glad for jeg endte med "lille" blåben selvom det slet ikke var meningen ;)


De nye ejere må MEGET gerne smide et "voksen"-billede ind <3 ;)

Jeg har prøvet en gang at få et ordentligt billede af møgkræet der ikke gider sidde stille ;) og det blev ikke til noget der kunne bruges og ved at jeg ikke kan tage ordentlige billeder nu det er blevet mørkt :( skal nok forsøge igen i morgen ;)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Stephanie

Avia, Ecrux og Phlox siger mange tak for fødselsdagshilsenerne. De er blevet forkælet og har fået masser af godbidder. Så nu er jeg sikker på at de gerne vil have fødselsdag hver dag :)

I kan lige få et voksen billede af Avia... men Ecrux og Phlox må lige vente lidt :)


Stephanie

Ej glemte helt at ønske alle jer andre et stort stort tillykke med jeres fantastiske hvalpe.

Og selvfølgelig også til tillykke til mor Java for hendes fine bebser, og tillykke og stort tak til Christina for de dejlige hvalpe som hun overdrog os. Aldrig har jeg oplevet så milde og bidetrænet hvalpe, og deres rolige sind har året igennem forundret og glædet mig.  <3 <3 <3


Miliah


Ferretale

#24
Fluke siger mange tak for alle fødselsdagshilsnerne  :) og ønsker sine brødre og søstre et Kæmpe tillykke  <3
Et billede taget her til morgen, så kvali er ik det bedste...



Fluke betyder lykketræf - og det er lige hvad han er  <3
Tillykke min "lille" Fluke  <3

Daisy

Lige et forsinket tillykke fra far tomsk.
Han er stolt over at se hvor store og flotte de alle er blevet. (Eller hans madmor er i hvert fald)
hilsen mig og basserne

Eliza

Så kom der lidt billeder, så ikke mere brok CMS ;)

Mero den lille charmer, selvom han ikke tager sig bedst ud på det her billede :)


Han prøvede at flygte, men jeg nåede lige et billede ;)


Han er en fantastisk dreng som vi efterhånden kan have sammen med børnene, men man skal være lidt efter ham for han er så stor, at de mister balancen når han hopper op ad dem i leg, der er det lidt nemmere med lille Envy :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

CMS

Blåbber!!! Han kan bestemt ikke løbe fra, hvem hans forældre er <3
Mange hilsner Christina