Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Hjælp! Ilder søger nyt hjem for ikke at blive aflivet!

Startet af Mewz, 16. April 2009, kl. 20:02

Mewz

Min mors veninde har lige ringet og spurgt om jeg ikke nok kunne overtage en ilder.

Hendes overbos søn er åbenbart kommet på efterskole - og både han og faderen er ligeglade med dyret, som derfor foræres væk eller aflives inden for en umiddelbar fremtid.
Hun ved at den har stamtavle og at den ikke er steriliseret/kastreret - men hun ved ikke noget om køn, alder eller farve. Dette prøver jeg at finde ud af.

Jeg kan simpelthen ikke overtage den, da jeg i forvejen står midt i en hård sammenføring mellem tre ildere - som slet ikke går særlig godt, og en fjerde er bare for meget nu.

Ilderen bor i Næstved på Sydsjælland og foræres væk kvit og frit med stamtavle. - Hendes indtryk er, at hvis den ikke er væk inden for et par dage, så får de den aflivet. Derfor smider jeg den op her med det samme, selvom jeg ikke ved så meget.

Vær søde at skrive, hvis det kan have nogen som helst interesse - så sætter jeg jer I kontakt.

Det er simpelthen så synd for dyret.
~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og
Lusen (12/04/11) i hjertet. Vi savner jer!

RockaHulla

Hmm...jeg har en veninde der rehabiliterer ildere, jeg kan prøve at spørge hende, om hun har plads til en til.

RockaHulla

Kan du ikke også hører om ilderen er venlig eller om der følger probemer med?

Mewz

Tusind, tusind tak Rocka, men jeg har lige snakket med min anden veninde, som alligevel leder efter en 3. ilder og som gerne vil tage den!


Så der er allerede fundet en ny ejer - men tusind tak for de hurtige svar :)
~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og
Lusen (12/04/11) i hjertet. Vi savner jer!

RockaHulla