Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Lidt over 4 uger gamle nu

Startet af Barky, 22. September 2014, kl. 20:53

Barky

Til dem af jer som ikke følger med på facebook kommer der her lidt billeder fra idag.

Mine babyer er så store nu! 4 uger og 3 dage gamle. Nu kan de høre, smager mors kød, prøver at bruge bakken (eller: undgå at ramme reden, JEG sætter dem på bakken hver gang jeg ser dem. *G*).
De leger med hinanden og hvis man kommer til at nappe et menneske, så gaber man hurtigt når man bliver taget i nakken, og skynder sig at slikke mennesket i stedet.

Øjnene er lige på trapperne, der går max et par dage så kommer begynder sprækkerne at åbne sig.

De er så søde og så sjove. Nu begynder de forskellige personligheder ganske småt at vise sig.
Faustus er lidt af en mors dreng. Han styrter ud af reden så snart han kan, men når han er kommet for langt væk og ikke kan finde tilbage så sætter han i et SKRIG der kan vække de døde.
Felicitas er mere rolig og panikker ikke så let, hun tuller omkring i løbegården stille og rolig. Shreya har lidt sin egen vilje, hvis hun er rolig så er hun rolig, hvis hun er sur, så er hun SUR.

De er alle ledige og søger nye hjem når de er blevet 10 uger. Til den tid vil de være chippet og vaccinerede. De bliver ikke solgt til avl, så jeg skriver en kontrakt som skal underskrives af sælger og køber.
De er opvokset på kvalitetstørkost og barf. Der følger lidt tørkost og en krøyerkugleseng med til hver hvalp.

De koster 1200,-

De bliver alle alm vildtfarvede. Shreya har lidt hvid hage, men de 2 andre har ingen aftegn.

Skriv til mig på barkyferret@hotmail.com eller send PM herinde hvis du/I er interesserede.  ;)

Shreya - tæve











Faustus - han










Og sidst: Felicitas - tæve










Der er også lidt video fra idag. :)
https://www.youtube.com/watch?v=15vSJULaKWc&feature=share
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Cille


Dyrenørden


Ferretale