Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Sælger 2 dejlige ildere

Startet af FredolinCBF, 15. Maj 2009, kl. 19:35

FredolinCBF

Ja, jeg sælger dem. Da skolen, vennerne og ridning desværre tager lidt for meget af min tid. Da jeg syntes det er synd at jeg ikke leger, og kæler nok med dem. (de er ude over 4 timer om dagen) Så jeg sælger dem.

Bacardi:
Han er en dejlig standard, på snart to år, og kastreret. Han er meget legesyg, og elsker, at lage med både andre ildere, og mennesker. Han er ikke den men kan kæle med i evigheder. For han er en sej lille ilder, og ikke så mors dreng. Han sælges til et hjem, hvor der er andre legesyge ildere, og en ejer, som har tid til ham. Han er i værtfald en rigtig dejlig ilder!
Mere så spørg.


Fluffy:
Hun er en dejlig Silver, på ca. to år. Steriliseret.
Hun er døv.
Hun er den stille type, men nogle gang for hun nogle flip, hvor han bare bliver helt vild legesyg.
Hun er bare mors lillepige, der elsker, at blive nusset og kløet.
Hun sælges til at hjem, hvor der vil blive brugt masser af tid på hende, der må meget gerne være en anden ilder, men behøves ikke.
Mere så spørg.

OBS: Hun sælges til et blivende hjem!

Selvfølgelig kan man få dem på en lille prøve uge.
Prisen kan vi snakke om men det skal bare helst være over 1200kr pr. stk.
Og de sælges begge med en rød 8-tals sele+flexline og mindst 100gr mad, så de kan vænne sig til det nye foder og et tæppe med min lugt.

Mere så spørg.




Bawa

har du ikke nogle billeder af dem?  :-$
fluffy lyder som den perfekte stille og rolie type til min emma pige.
men jeg er HEEEEELT flad ..

FredolinCBF

Jo self har jeg billeder. Men jeg er lige hjemme hos en veninde men tager et når jeg kommer hjem :D og sender det til dig

FredolinCBF

Er der virkelig ik nogen som ville ha en sød ilder

Amazing Ferret

Hvis du virkelig vil af med dem, så må det ikke være prisen der afgør det.....nogengange bliver man nødt til at tænke på dyret end på pengene

Og en anden er at det er hvalpetid nu, så de fleste vil hellere købe en hvalp, men jeg håber da du får dem solgt

Julie Stuhr

Billeder herinde er nok også en god ide :)

FredolinCBF

Jeg tænker ikke kun på pengende ellers ville jeg jo nok heller ikke skrive helst over
og jeg ved godt det er hvalpesæson men der er jo tit nogle nybegyndere som helst ville ha en voksen

og der er ik lige billeder af dem fordi jeg ik helt kan finde ud af at sætte billeder ind  og har ikke lige fået taget nogle gode af Barcardi

Amazing Ferret

Citat fra: FredolinCBF Dato 18. Maj 2009, kl. 18:10
Jeg tænker ikke kun på pengende ellers ville jeg jo nok heller ikke skrive helst over
og jeg ved godt det er hvalpesæson men der er jo tit nogle nybegyndere som helst ville ha en voksen

og der er ik lige billeder af dem fordi jeg ik helt kan finde ud af at sætte billeder ind  og har ikke lige fået taget nogle gode af Barcardi

Du skriver du helst vil have over 1200 kr...det er da at tænke mere på pengene end på dyret 

Bawa


Julie

årh, fluffy ville passe godt ind her  :P :love: men 1200,- for en døv silver på 2 år?

FredolinCBF

Det er begge sat tilsalg for 1000kr nu (altså ca)

olivia1000

hej. Fluffy lyder dejlig bider hun?  :)

Pipvig

Hejsa

Fluffy lyder sød, er hun solgt?

FredolinCBF