Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Så er det snart nu

Startet af Black Diamond, 26. August 2009, kl. 01:01

Julie

shiiiiit.. vi tager afsted i morgen, og jeg har ikke pakket noget som helst. god damnit!  :o

Black Diamond

Jeg mangler også en del ting. Men slet ikke nær så meget som i går.. Mit sængetøj til burne er færdigt og jeg fik skaffet et bur i går. Mine børn kommer i morgn og jeg skal havde bagt og købt ind inden. Men håber jeg kan sove bare en smule længer i morgen end jeg har gjort de sidste 5 døgn hvis ikke mere.. Så jeg kan være helt klar til Lørdag..

Cille

IMORGEN IMORGEN......WEEEEEE
Glæder mig for vildt og vi skal bare have hygge dag hos Line's mor som vi har invaderet :fnis:
Plus jeg har næsten pakket færdig,mangler kun ganske få ting

PiaLyng

jeg skal heldgvis ikke have dyr med :) - men skal dog have bure med til julie, jill, stine og maria :) og så en helveds masse kyllinger.. og vi køre natten mellem fredag og lørdag :X

cibatuchsi

hvordan er reglerne hvis man vil ha en burkammerat med, for ville gerne ha anayas søster med så anaya ikke skal gå helt alene, er hun nemlig ikke vant til.
men er det noget der skal meldes på forhånd, eller kan vi bare tage hende med

Julie

jeg tror jeg har mistet overblikket.. ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv lige nu

cibatuchsi

Citat fra: Julie Dato  3. September 2009, kl. 23:25
jeg tror jeg har mistet overblikket.. ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv lige nu
det lyder da ikke godt.
håber da i når det hele uden at stresse for meget

SilverDragon

Glæder mig også helt vildt... det er første udstilling jeg skal med til så det bliver vildt spændende

lille_jill

Citat fra: cibatuchsi Dato  3. September 2009, kl. 23:21
hvordan er reglerne hvis man vil ha en burkammerat med, for ville gerne ha anayas søster med så anaya ikke skal gå helt alene, er hun nemlig ikke vant til.
men er det noget der skal meldes på forhånd, eller kan vi bare tage hende med

Så vidt jeg har forstået, så er det kun tilmeldte dyr der må komme med. Men skriv en mail til VIF og spørg.

AlisVolatPropiis

Citat fra: cibatuchsi Dato  3. September 2009, kl. 23:21
hvordan er reglerne hvis man vil ha en burkammerat med, for ville gerne ha anayas søster med så anaya ikke skal gå helt alene, er hun nemlig ikke vant til.
men er det noget der skal meldes på forhånd, eller kan vi bare tage hende med

Sådan noget skal helst meldes ved tilmelding -men tag hende med, bare i husker at nævne det ved indtjekningen og kan fremvise papirer på hun er vaccineret efter reglerne.

cibatuchsi

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato  4. September 2009, kl. 08:20
Citat fra: cibatuchsi Dato  3. September 2009, kl. 23:21
hvordan er reglerne hvis man vil ha en burkammerat med, for ville gerne ha anayas søster med så anaya ikke skal gå helt alene, er hun nemlig ikke vant til.
men er det noget der skal meldes på forhånd, eller kan vi bare tage hende med

Sådan noget skal helst meldes ved tilmelding -men tag hende med, bare i husker at nævne det ved indtjekningen og kan fremvise papirer på hun er vaccineret efter reglerne.
okay, tusind tak for svar.

Black Diamond

Ej hvor det kilder i maven nu.. Sommerfuglene er ankommet i dag :fnis: Jeg skal ud og købe ind og lige pakke det sidste og kl 17 kommer mine to børn og så skal vi bare hygge og tidligt i seng.. Meget tidligt op også. iiiiiih jeg kan slet ikke vendte  :love:

cibatuchsi

Citat fra: Black Diamond Dato  4. September 2009, kl. 11:46
Ej hvor det kilder i maven nu.. Sommerfuglene er ankommet i dag :fnis: Jeg skal ud og købe ind og lige pakke det sidste og kl 17 kommer mine to børn og så skal vi bare hygge og tidligt i seng.. Meget tidligt op også. iiiiiih jeg kan slet ikke vendte  :love:
her føles det som om der stadig er flere dage til. kan slet ikke tage mig sammen til at blive færdig. skal ha bagt kanelsnegle og nogen pølsehonrn senere, og så se om buret er noget at råbe hurra for. ellers må jeg ha lavet det om eller undlade at stille op i burkonkurrencen.
og så fik vi lige af vide i går at ham der skal se efter mikkel kun kan intil lidt i 17, da hans forældrer har inviteret ham og hans søn til at grille... ggrrr  så det ender nok med manden skal hjem efter ham i løbet af eftermiddagen. totalt skod. (han er mere vild end 10 ildere tilsammen)

Peewit

Suk... Jeg sidder her og blive vildt misundelig.. :X Jeg vil også med....!
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Pipvig

Pyha... Kunne ikke finde vaccinationspapirerne...

Ledte bare overalt og de var bare VÆK!!!!
Fandt dem til sidst nede bag skrivebordet... Var lige ved... øh... Nåede lige at gå i panik...

Ready to go...