Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Hjemvendt fra VIF - hvem vandt?

Startet af lille_jill, 5. September 2009, kl. 23:00

Cille

Det kan jo smutte...vi har vist tankerne et helt andet sted.

Jeg glemte også at jeg jo vandt bur prisen

Pipvig

Max fik prisen for største ilder - og så vandt vi to gange i lotteriet  :dans:

SilverDragon

Jeg var til udstillingen sammen med Helle Winther og vi fik det her med hjem:
Pande fik en 2.plads (kan ikke lige huske i hvilken kategori) og det var selvom han bed en af bærerne til blods ups  :S
Pinkey fik 1.pladsen i pastel og Bedste Junior  :P
Der ud over fik Einstein prisen for mindste pote og... jeg kan ikke huske den sidste..

Black Diamond

Citat fra: SilverDragon Dato  9. September 2009, kl. 19:27

Pande fik en 2.plads (kan ikke lige huske i hvilken kategori) og det var selvom han bed en af bærerne til blods ups  :S

Hold da op var det Pande der skambed den bærer til blods :o? Men jeg kan fortælle dig at det var klassen Angora/Senior/Hanner,Tæver/Pastel/Silver/Neutraliseret, Uneutraliseret
Min Tjalfe vandt nemlig en 3 plads i sammen klasse..


Barky

Det minder mig om Sirius på de få udstillinger han ikke har bidt dommeren eller forsøgt på det.. Der har han fået alle sine bide-tildenser overstået inden han kom ind til bedømmelse ved at sidde og bide mig i armen konstant...  >:|
(i tjekpoint ser det lidt åndssvagt ud at man sidder der med sin gamle ilder og folk gloer på en fordi at man ikke reagerer på at den sætter sine lange tænder ned i ens arm igen og igen og igen og igen og igen og igen osv....)
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Mustela

Mine møgunger vandt os lidt priser :D

Olsens Alias Kuhlo, han, albino, junior, 2.plads
Kalosa, tæve, albino angora, junior, 1 plads, bedste angora og dommerfavorit (den svenske)
Holger, han, vildtfarvet, senior, 2.plads
Mustela, tæve, albino, senior, 1plads, bedste albino

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

Amazing Ferret

Jeg vandt med:

Sammy - 3 plads
Peanut - 2 plads
Zaccai - 2 plads

og så er jeg super stolt af  3 at mine hvalpe som vandt  :dans:

Chucky som jo vandt 1 plads og Tucker som vandt 2 plads (samme klasse) og Isabel fik en 4 plads(vildtfarvet)

Og så vandt jeg 2 gange i lotteriet