Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Hvad gør i ??

Startet af Black Diamond, 16. Oktober 2009, kl. 01:10

Black Diamond

Lige et spørgsmål - ved ikke om der er nogen herinde er ved noget om det.. Men spørger alligevel :)..

Hvad er gruden til at de udlanske (nordiske) udstillinger ikke reklamerer med deres udstillinger på de danske forums mere? Viking ilderen har jeg slet ikke vidste hvornår man kunne søge om pladser og det samme med alle de andre.. Jeg har skrævet til dem fra Nidarosilderen og prøvet at høre hvornår man kunne tilmælde sig. Men fik ikke noget svar. Største delen af hjemmesiderne til de forskællige udstillinger, har slet ikke skrævet om hvornår de afholder ny udstilling i år på deres sider. Hvordan ved i hvornår man kan tilmelde sig på dem?
Jeg er virkelig et stort ? med det..

Masa

#1
påmelding til indianerildern begynder på 6. november..
http://www.indianerildern.com/
:)


Starshineferrets

Nidaros vill jag minnas blev avlyst, och Viking illdern har fullt. Vill man vara helt säker på att få platser där, så måste man nästan anmäla sig ett år i förväg ;)
vinter ildern är i Mars, så vitt jag vet har även de fullt, men det går sälert att sätta sig på väntelista.
kika in på www.ilder.no under forum och utställningar för mer info

cibatuchsi

syntes også det er surt at de ikke er så gode til at opdater deres hjemmesider. da vi tilmeldte os til Viking illdern fik vi et link til deres hjemme så vi kunne få svar på evt spørgsmål derinde, men hmm den har bare ikke været opdateret i ja jeg ved ikke hvor længe og så er den ret tom.

her har vi fået af vide gennem mund/øre metoden om hvornår der er udstillinger. men håber da snart de alle tager sig sammen og opdatere deres hjemmesider så vi der ikke er så meget inde i udstillingsverden kan finde rundt i det og deltage;);)

tzari

http://ferretopia.eu/index.php?board=16.0 øverst har jeg lavet en udstil kalender. Der kan i se deadlines osv i. Hvis i har nye oplysninger til den så skriv endelig i de tråde så vi ikke alle skal opfinde den dybe tallerken men bare kan se i oversigten.

Men jo er et cirkus at finde rundt i de udstillinger  :X
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Black Diamond

Citat fra: Starshineferrets Dato 16. Oktober 2009, kl. 07:48
Nidaros vill jag minnas blev avlyst, och Viking illdern har fullt. Vill man vara helt säker på att få platser där, så måste man nästan anmäla sig ett år i förväg ;)
vinter ildern är i Mars, så vitt jag vet har även de fullt, men det går sälert att sätta sig på väntelista.
kika in på www.ilder.no under forum och utställningar för mer info

Øv altså at Nidaros ilderen ikke bliver til noget i år.. Den havde jeg ellers glædet mig til  :X
Men det ville være rat hvis man ikke skulle lede sådan for at få svar på udstillingerne. Der er jo mange danskere der gerne vil med, tror jeg, og for sådan en blondine som mig, er det slet ikke til at finde ud af :(

cibatuchsi

Citat fra: Black Diamond Dato 16. Oktober 2009, kl. 14:17
Citat fra: Starshineferrets Dato 16. Oktober 2009, kl. 07:48
Nidaros vill jag minnas blev avlyst, och Viking illdern har fullt. Vill man vara helt säker på att få platser där, så måste man nästan anmäla sig ett år i förväg ;)
vinter ildern är i Mars, så vitt jag vet har även de fullt, men det går sälert att sätta sig på väntelista.
kika in på www.ilder.no under forum och utställningar för mer info

Øv altså at Nidaros ilderen ikke bliver til noget i år.. Den havde jeg ellers glædet mig til  :X
Men det ville være rat hvis man ikke skulle lede sådan for at få svar på udstillingerne. Der er jo mange danskere der gerne vil med, tror jeg, og for sådan en blondine som mig, er det slet ikke til at finde ud af :(
jeg er ikk blondine men jeg kan ski heller ikk finde rundt i det...*gg*

FerretParadise

#7
Nidaros plejer også at være i september. ;)
Ann Hillerslev.

Black Diamond

Jamen det er jo netop også det der er mit problem. Jeg er ret ny når det gælder udstillinger i nordren. Så jeg vidste slet ikke de der ting.  :-$

Starshineferrets

Här annonseras alla norska utställningar ut... lättar kan det inte bli :)

http://www.ilder.no/forum/viewforum.php?f=26&sid=6a8fe892a5090c2dd24a829dc99246ce

Danska utställningar annonseras tex aldrig ut i sverige... bara som en parantes  8)

Black Diamond