Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Op til Dansk Ilder Udstilling

Startet af Black Diamond, 4. November 2009, kl. 18:49

Black Diamond

Nu er vi jo nogle stykker med dyr med og uden deres venterpels og en hel del der skal til  af havde den..

Her mangler jeg en hel del før jeg overhovdet kan slappe af.. Jeg skal havde to kravlegåre her snart, ved ikke helt præcis hvornår men håber det bliver før udstillingen,så jeg kan havde den ene med.
Tjalfe skal havde sin årlige vac og så mangler han en vinterfrække. Jeg ved ikke hvad han ligner for tiden. Og ikke nok med det, i weekendten var nogle af mine gode venner på besøg. Og jeg måtte forsikre han var altså en Angora  :lol: Nedern altså. Han har også tabt sig en smule så han skal havde sin pels og noget fedt før jeg tør håbe på noget med ham..

Jeg har lige fundet et sted jeg kan overnatte, det var heldigt, så ikke der bliver så meget stress.

Hvad skal i nå? (vi har jo lidt over 2 månder heldigvis)

PiaLyng

her mangler dyrene sul på kroppen og vinterpelsen :).
Så der skal jo også loppekure osv :)

Men heldigvis er der jo længe til :)

FerretParadise

#2
Nu håber jeg på at Cyrill og Zefyr snart begynder at skifte til vinterpels.
Cyrill sover om natten ude på min altan, sammen med Juana, Jez og Romeo.
Lidt underligt, at han endnu ikke er gået i pelsskifte, for der er altså koldt ude.

Alle mine er optimalt vaccineret, så det skal jeg ikke tænke på.

Lars kommer også og deltager, så han har min løbegård og min lille transportkasse med, så det skal jeg ikke tænke på. Kun på bur, bakker og sengetøj som jeg skal bruge i bur og løbegård.

Ellers så ser de andre dyr smukke ud, de er i den blødeste vinterpels. Ej ikke helt Romeo, men han er godt på vej. Jez's pels er som på en mink, den er godt nok kort og tæt. Lige som jeg kan lide den. <3

Jeg glæder mig rigtig meget.

Jo måske jeg skulle se mine billeder igennem, og deltage i fotokonkurrencen for en gang skyld. Det er ved at være en del år siden nu, sidste gang var i 2005.
Ann Hillerslev.

Amazing Ferret


Black Diamond

Jeg ville også gerne deltage i fotokonkurrencen denne gang.. Burkonkurrencen orker jeg ikke denne gang.

Shamua

Den der fotokonkurrence, er det bare et billede ikke noget bestem tema?

Vh. Marianne

lille_jill

Jeg skal vække Chucky og han skal nå at have en BIS næste weekend.

cibatuchsi

vi håber at få lov at låne et sommerhus(dog i holstebro) venter på svar om vi må have dyrerne med..
og så har vi to dyr der lige skal ha deres vac (men det når vi da der er lidt tid at løbe på endnu)
og så får de lige pas og rabbis på samme tid, så de kan komme med til norge;)
skal ha købt og lavet en masse gufferposer.
og se om vi muligvis kan finde en barnepige(ellers kommer hele den pukkeltrygget familie med;))
og ja så mangler vi vist ikke så meget andet.

Julie

#8
Jeg venter på at Zeph får skiftet al sin pels, så han får en flot angora-frakke. Han er heldigvis godt igang og Fritz har fået vinterpels, så der går nok ikke så længe :) - ellers er der ikke så meget. Mine dyr er vaccineret og Horsens er et stenkast herfra, så det er bare dejligt. Det eneste er, at jeg skal have taget billeder af mine dyr til fotokonkurrencen

Bawa

jeg tror ikke rigtig at jeg mangler noget?
alle mine er vaccineret og alting.
to af dem skal bare lige trække i vintertøjet.

måske jeg også skulle finde et billede til fotokonkurrencen?
og måske skulle jeg lige ligge hovedet i blød og se om jeg kan finde på et tema til et bur?

men det er ikke noget jeg stresser over.
jeg er helt klar faktisk :D

Katrine

Hmm jeg mangler vist heller ikke noget - nu er det jo min første udstilling, så mangler sikkert et eller anden jeg har overset?

Bruger i fronline før udstilling. (ved man gør det ved marsvin, sådan så de ikke får noget med hjem)
Ildere: Loppen & Bamse

FerretParadise

Nej jeg gør ikke.
Dyrene kommer jo slet ikke i kontakt med fremmede dyr.
Ann Hillerslev.

Katrine

Citat fra: FerretParadise Dato  4. November 2009, kl. 21:59
Nej jeg gør ikke.
Dyrene kommer jo slet ikke i kontakt med fremmede dyr.

Okay, tak for svaret :)
Ildere: Loppen & Bamse

Black Diamond

Jeg syndes det er fint nok at give dem en behandling inden en udstilling eller træf. For en sikkerheds skyld. Der var desvære også nogle der fik øremider med hjem på den sidste udstilling. Men i denne udstilling gør de virkellig meget for at dyrne ikke kommet i berøring med andre. Så man må jo nok sige det er et personligt valg om man vil lade andre røre sine dyr eller røre ved andres. øremider hænger på også fast på tøjet og kan dermed komme med tilbage på dine dyr.

Men der står altid på udstillinger at dyrne ikke skal i kontakt med hinanden mener jeg. Så det vil jeg sige er et personligt valg om man vil