Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Hvem har tilmeldt angora ??

Startet af Soelberg`s SUN ferret, 25. November 2009, kl. 13:01

Mustela

Citat fra: Shamua88 Dato 27. November 2009, kl. 00:05
Må jeg spørge om hvornår hun er født? har jo selv en albino angora dreng fra holland, men ved jo så ikke mere om ham.. Så var der en der sagde at der måske var lille chance for de kunne være søskende... men bare noget vi snakkede om :)

Ja, hun er født d. 04.maj.2009. Hun kommer fra Angoraferretry i Holland og der var en albinoangora-han i kuldet. Men eftersom alle i kuldet døde, pånær Kalosa, ville jeg ikke tro det er samme kuld/opdrætter.
Hvor i Holland er Mikka hentet?

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

Shamua

Nej så er de nok ikke fra samme kuld. Øv.. :P.. Jeg ved ingen ting om hvor han er fra, andet end at han skulle være fra Holland, jeg købte ham privat hos en som sagde han havde købt ham i holland, men han vidste hverken hvornår han var født og hvorfra i holland. Desværre.. Men en ting er sikkert, han er ihvertfald en dejligt dreng :)

Vh. Marianne

Mustela

Citat fra: Shamua88 Dato 27. November 2009, kl. 12:41
Nej så er de nok ikke fra samme kuld. Øv.. :P.. Jeg ved ingen ting om hvor han er fra, andet end at han skulle være fra Holland, jeg købte ham privat hos en som sagde han havde købt ham i holland, men han vidste hverken hvornår han var født og hvorfra i holland. Desværre.. Men en ting er sikkert, han er ihvertfald en dejligt dreng :)

Og det er i hvertfald os det vigtigeste :) -altså at han er en dejlig dreng..

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

Shamua

#18
Ja ikke, og så håber jeg han bliver lige så smuk som kalosa  :ja:

Vh. Marianne

Mustela

Citat fra: Shamua88 Dato 27. November 2009, kl. 13:21
Ja ikke, og så håber jeg han bliver lige så smuk som kalosa  :ja:

Hi hi, ja det kan man jo aldrig vide. Syns jo ikk min lille Kalosa er smuk, men dejlig, sød og mega charmerende. En rigtig lille madelskende guldklump :D

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

Shamua

Jo, jeg synes nu hun er rigtig flot.. men det kan også være fordi jeg er vant til at se på mikka.. har har ikke så langt hår endnu.. og så er det tyndt og tørt... meen der arbejdes på sagen. :)

Vh. Marianne

Mustela

Citat fra: Shamua88 Dato 27. November 2009, kl. 15:08
Jo, jeg synes nu hun er rigtig flot.. men det kan også være fordi jeg er vant til at se på mikka.. har har ikke så langt hår endnu.. og så er det tyndt og tørt... meen der arbejdes på sagen. :)

Det skal helt sikkert nok komme... Kalosa var heller ikk langhåret da jeg fik hende, og hun var helt orange. Nu er hun stadig gul, men nærmere sig mere og mere det hvide :) Og mht pelsen, så gik der faktisk ret lang tid før hun lignede en angora, bortset fra skihop-næsen :D

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

Shamua

Hehe.. skihopnæse :)... amen så skal han nok også blive fin.. han var også gul da vi fik ham, nu er han kun gul ved hofterne.. og han har fået meeget mere pels nuher hvor han skifter til vintertøj. Det er dejligt at se på og så har han helt vildt blød pels.. men jeg glæder mig til at se hende til udstillingen :)

Vh. Marianne

Mustela

Ja, de er utrolig bløde, de angoraer :D
Ja, er helt sikker på han nok skal blive fin og med dejlig lang pels. -og det går stærkt, nu hvor de skifter til vinterjakke. Kalosa kommer os med til træffet hos Pipvig, i Næstved 5.dec. -hvis du altså kommer der?
Ellers må vi lige se hinandens angoraer på DIF  :dans:

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

Shamua

Jeg kommer desværre ikke med til pipvigs, valgte at tage til udstilling i tyskland istedet for.. pengene kan jo kun bruges én gang, men vi er helt sikkert med til DIF.. Så ses vi jo der :)..

Vh. Marianne

Mustela

Citat fra: Shamua88 Dato 27. November 2009, kl. 15:40
Jeg kommer desværre ikke med til pipvigs, valgte at tage til udstilling i tyskland istedet for.. pengene kan jo kun bruges én gang, men vi er helt sikkert med til DIF.. Så ses vi jo der :)..

Det gør vi i hvertfald :D

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

Bawa

Citat fra: Bawa Dato 25. November 2009, kl. 13:04
Jeg har en angora, og måske skal han også med, men han er ikke tilmeldt :)
Der er desværre ikke flere pladser på udstillingen .. ØV!
Jeg har fået lov at bytte Kumo ud med Neelix :dans:
Så jeg kommer med Neelix - pastel - hanner/ukastereret - angora :D

Shamua

Citat fra: Bawa Dato  1. December 2009, kl. 13:18
Citat fra: Bawa Dato 25. November 2009, kl. 13:04
Jeg har en angora, og måske skal han også med, men han er ikke tilmeldt :)
Der er desværre ikke flere pladser på udstillingen .. ØV!
Jeg har fået lov at bytte Kumo ud med Neelix :dans:
Så jeg kommer med Neelix - pastel - hanner/ukastereret - angora :D

Fedt nok der er ved at være mange junior angora nu   :D

Vh. Marianne

Bawa


Amazing Ferret

Ej Anja, nu troede jeg at jeg var den eneste med en pastel angora junior  :lol: