Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Very Important Ferrets 2010

Startet af Barky, 7. Januar 2010, kl. 21:09

Malene

Ja, men det står jo ikke her i tråden :P Eller jo, nu gør det fordi du har skrevet det.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Shamua

Citat fra: Malene Dato  8. Januar 2010, kl. 05:29
Ja, men det står jo ikke her i tråden :P Eller jo, nu gør det fordi du har skrevet det.
Jaaa, så langt tænker jeg :P

Vh. Marianne

Sølvsten

Hvor dejligt så kan det være man skal prøve sin første udstilling!

A_M_T >Team Unique Ferrets<

sys det er lidt dyrt at tilmælde sig! er dte altid så dyrt???
Men vil ellers rigtig gerne med os :dans:

cibatuchsi

Citat fra: Leo, rufus og Vera Dato  8. Januar 2010, kl. 08:57
Hvor dejligt så kan det være man skal prøve sin første udstilling!
du kan tro i skal tilmelde jer jeres første udstilling, ellers gør jeg det for jer...griner

Sølvsten

Citat fra: cibatuchsi Dato  8. Januar 2010, kl. 09:18
Citat fra: Leo, rufus og Vera Dato  8. Januar 2010, kl. 08:57
Hvor dejligt så kan det være man skal prøve sin første udstilling!
du kan tro i skal tilmelde jer jeres første udstilling, ellers gør jeg det for jer...griner

He he ja men så må vi jo kigge godt og grundigt efter på DIU hvordan man gør. Glæder mig til begge udstillinger!

FerretParadise

Citat fra: A_M_T Dato  8. Januar 2010, kl. 09:05
sys det er lidt dyrt at tilmælde sig! er dte altid så dyrt???
Men vil ellers rigtig gerne med os :dans:
Ja det er ret normale priser. Der er jo mange udgifter forbundet med at holde en udstilling, både til leje af lokale, præmier, dommere osv osv.
Men dejligt at du vil deltage, vi glæder os til at se dig.  :)
Ann Hillerslev.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: FerretParadise Dato  8. Januar 2010, kl. 10:04
Citat fra: A_M_T Dato  8. Januar 2010, kl. 09:05
sys det er lidt dyrt at tilmælde sig! er dte altid så dyrt???
Men vil ellers rigtig gerne med os :dans:
Ja det er ret normale priser. Der er jo mange udgifter forbundet med at holde en udstilling, både til leje af lokale, præmier, dommere osv osv.
Men dejligt at du vil deltage, vi glæder os til at se dig.  :)

Ok, tak for svar! har heller ikke deltaget før jeg skal nu her til DIU så har ikke den store erfaring med det! Men man må jo støtte når nu der bliver holdt i DK. Det er fedt, flere udstillinger i DK!!!!

KariN

Citat fra: Malene Dato  8. Januar 2010, kl. 02:46
Nu var jeg lige inde på hjemmesiden og kigge. Er det ikke en fast dato, siden det ikke er blevet skrevet i denne tråd?
Og så kan jeg godt lide at det er her i Albertslund denne gang. Det kunne jo næsten ikke blive nemmere for mig! :lol:

Hehe Malene, du kan faktisk tage en lille trækvogn med dine dyr og ting på og vupti efter hvad 10 minutters gang igennem Galgebakken så er du på udstilling :D Det bliver ikke nemmere nej :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Katrine

Jeg vil også gerne med, hvis jeg kan finde kørsel, men dejligt at der er betænkningstid :P
Ildere: Loppen & Bamse

lussingen

Åhhh jeg glæder mig helt vildt allerede. Det bliver min 2. udstilling. Jeg kan desværre ikke komme d. 16. januar, da mine forældre har valgt at lægge deres 135 års fødselsdag den dag :nej:
Jeg vil også tilmelde mine 5 dyr så snart der bliver åbnet :dans:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Annika

Jeyyyy!!! :D Det kan vi lide, det her! :)

Hørte det faktisk fra Lone (dyrlægen) i dag og så skyndte jeg mig hjem at checke! :-)
Jaay, jeg kommer ihvertfald med mine to dyr :-)

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: kaslejne Dato  8. Januar 2010, kl. 12:22
Jeg vil også gerne med, hvis jeg kan finde kørsel, men dejligt at der er betænkningstid :P
Det kan være vi kan finde på noget sammen igen:O) tror også godt jeg vil med!

Katrine

Citat fra: A_M_T Dato  8. Januar 2010, kl. 13:59
Citat fra: kaslejne Dato  8. Januar 2010, kl. 12:22
Jeg vil også gerne med, hvis jeg kan finde kørsel, men dejligt at der er betænkningstid :P
Det kan være vi kan finde på noget sammen igen:O) tror også godt jeg vil med!

Kunne være super :)
Ildere: Loppen & Bamse

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: kaslejne Dato  8. Januar 2010, kl. 14:01
Citat fra: A_M_T Dato  8. Januar 2010, kl. 13:59
Citat fra: kaslejne Dato  8. Januar 2010, kl. 12:22
Jeg vil også gerne med, hvis jeg kan finde kørsel, men dejligt at der er betænkningstid :P
Det kan være vi kan finde på noget sammen igen:O) tror også godt jeg vil med!

Kunne være super :)
Jep det må vi lige se på! det vill være ret smart! hehe men vil lige se her til DIU om mine kræ har potentiale eller ligger nummer sjok, før jeg tilmælder mig VIF.