Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Very Important Ferrets 2010

Startet af Barky, 7. Januar 2010, kl. 21:09

Katrine

Citat fra: A_M_T Dato  8. Januar 2010, kl. 14:15
Citat fra: kaslejne Dato  8. Januar 2010, kl. 14:01
Citat fra: A_M_T Dato  8. Januar 2010, kl. 13:59
Citat fra: kaslejne Dato  8. Januar 2010, kl. 12:22
Jeg vil også gerne med, hvis jeg kan finde kørsel, men dejligt at der er betænkningstid :P
Det kan være vi kan finde på noget sammen igen:O) tror også godt jeg vil med!

Kunne være super :)
Jep det må vi lige se på! det vill være ret smart! hehe men vil lige se her til DIU om mine kræ har potentiale eller ligger nummer sjok, før jeg tilmælder mig VIF.

Ja, samme her, og hvor lang dagen føles osv. derfor er jeg også glad for at der først er tilmelding efter DIU
Ildere: Loppen & Bamse

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: kaslejne Dato  8. Januar 2010, kl. 14:18
Citat fra: A_M_T Dato  8. Januar 2010, kl. 14:15
Citat fra: kaslejne Dato  8. Januar 2010, kl. 14:01
Citat fra: A_M_T Dato  8. Januar 2010, kl. 13:59
Citat fra: kaslejne Dato  8. Januar 2010, kl. 12:22
Jeg vil også gerne med, hvis jeg kan finde kørsel, men dejligt at der er betænkningstid :P
Det kan være vi kan finde på noget sammen igen:O) tror også godt jeg vil med!

Kunne være super :)
Jep det må vi lige se på! det vill være ret smart! hehe men vil lige se her til DIU om mine kræ har potentiale eller ligger nummer sjok, før jeg tilmælder mig VIF.

Ja, samme her, og hvor lang dagen føles osv. derfor er jeg også glad for at der først er tilmelding efter DIU
Jep lige nemlig, vi må se på det efter DIU. det er jo også lidt dyrere at tilmælde sig VIF plus broen koster også! Men på den anden side sys jeg næsten også man skal støtte op om danske udstillinger for dem vil jeg gerne ha nogle flere af i fremtiden! Det kunne være fedt hvis der blev afholdt noget på fyn engnag!

Katrine

Citat fra: A_M_T Dato  8. Januar 2010, kl. 14:22
Citat fra: kaslejne Dato  8. Januar 2010, kl. 14:18
Citat fra: A_M_T Dato  8. Januar 2010, kl. 14:15
Citat fra: kaslejne Dato  8. Januar 2010, kl. 14:01
Citat fra: A_M_T Dato  8. Januar 2010, kl. 13:59
Citat fra: kaslejne Dato  8. Januar 2010, kl. 12:22
Jeg vil også gerne med, hvis jeg kan finde kørsel, men dejligt at der er betænkningstid :P
Det kan være vi kan finde på noget sammen igen:O) tror også godt jeg vil med!

Kunne være super :)
Jep det må vi lige se på! det vill være ret smart! hehe men vil lige se her til DIU om mine kræ har potentiale eller ligger nummer sjok, før jeg tilmælder mig VIF.

Ja, samme her, og hvor lang dagen føles osv. derfor er jeg også glad for at der først er tilmelding efter DIU
Jep lige nemlig, vi må se på det efter DIU. det er jo også lidt dyrere at tilmælde sig VIF plus broen koster også! Men på den anden side sys jeg næsten også man skal støtte op om danske udstillinger for dem vil jeg gerne ha nogle flere af i fremtiden! Det kunne være fedt hvis der blev afholdt noget på fyn engnag!

Ja, vi vil ha udstilling på fyn :D
(gerne Assens :P )
Ildere: Loppen & Bamse

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: kaslejne Dato  8. Januar 2010, kl. 14:23
Citat fra: A_M_T Dato  8. Januar 2010, kl. 14:22
Citat fra: kaslejne Dato  8. Januar 2010, kl. 14:18
Citat fra: A_M_T Dato  8. Januar 2010, kl. 14:15
Citat fra: kaslejne Dato  8. Januar 2010, kl. 14:01
Citat fra: A_M_T Dato  8. Januar 2010, kl. 13:59
Citat fra: kaslejne Dato  8. Januar 2010, kl. 12:22
Jeg vil også gerne med, hvis jeg kan finde kørsel, men dejligt at der er betænkningstid :P
Det kan være vi kan finde på noget sammen igen:O) tror også godt jeg vil med!

Kunne være super :)
Jep det må vi lige se på! det vill være ret smart! hehe men vil lige se her til DIU om mine kræ har potentiale eller ligger nummer sjok, før jeg tilmælder mig VIF.

Ja, samme her, og hvor lang dagen føles osv. derfor er jeg også glad for at der først er tilmelding efter DIU
Jep lige nemlig, vi må se på det efter DIU. det er jo også lidt dyrere at tilmælde sig VIF plus broen koster også! Men på den anden side sys jeg næsten også man skal støtte op om danske udstillinger for dem vil jeg gerne ha nogle flere af i fremtiden! Det kunne være fedt hvis der blev afholdt noget på fyn engnag!

Ja, vi vil ha udstilling på fyn :D
(gerne Assens :P )
Hehe ahr måske i odense ville være realistisk!

Line

Citat fra: A_M_T Dato  8. Januar 2010, kl. 14:15
Citat fra: kaslejne Dato  8. Januar 2010, kl. 14:01
Citat fra: A_M_T Dato  8. Januar 2010, kl. 13:59
Citat fra: kaslejne Dato  8. Januar 2010, kl. 12:22
Jeg vil også gerne med, hvis jeg kan finde kørsel, men dejligt at der er betænkningstid :P
Det kan være vi kan finde på noget sammen igen:O) tror også godt jeg vil med!

Kunne være super :)
Jep det må vi lige se på! det vill være ret smart! hehe men vil lige se her til DIU om mine kræ har potentiale eller ligger nummer sjok, før jeg tilmælder mig VIF.

Dyr kan godt ligge meget forskellige hos dommere fra forskellige lande... Man kan vel sige at de fleste dyr har potentiale, om de vinder noget kommer dog an på dommerne på pågældende udstilling. Fx har jeg en ilder der klarede sig rigtig godt på VIF, men tror ikke hun kommer så langt op på listen denne gang, da det er nogle andre dommere fra et andet land...

Emils far

Alle dyr har potensiale, det er kun hvad dommerne finder på den angældende udstilling som afgør tingene i bund og grund. Selvfølgelig er det spændende at håbe på en plasering, men det er faktisk ikke det vigtigste. Jeg glæder mig mest til at møde mennesker jeg kan lide, selve køreturen, det at vide at næste weekend så er man "på tur" og gør noget som bryder med de vante trivielle tingene man nu gør...
Men selvfølgelig, en sløjfe er jo fint, en ekstra bonus....
En ting er helt sikkert, dyrene er fullstendig lige glade med om de kommer sist eller først, det er kun vi tobenede som har nogen glæde af det...

ilderhjemmet

vi er også helt sikker med - og vi tager selvfølgelig alle dyrene med  :dans:
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Anne

Som de andre allerede har sagt så kan en ilder ligge i bunden på den ene udstilling og i toppen af de næste. Jeg havde en smuk lille pige som blev nr sjok i sin klasse på den første danske ilderudstilling. Året efter vandt hun en 1 plads og bedste pastel. Hun vandt aldrig noget siden, men var da til recall på en udstilling om en 3. plads hun ikke fik, men hun var da tæt på.

My, som er min halvgamle tøs som jeg stadig har vandt heller ikke noget på de 2 første udstillinger hun var på. Hun er indbegrebet af almindelighed i en stándard. Hun har til gengæld vundet en 1 plads på de 2 sidste vi var på. Jeg tvivler stærkt på at det sker igen, men det beviser i hvert fald at man aldrig skal lade sig slå ud af at nogle enkelte dommere ikke kan lide ens dyr. Desuden er der jo også mulighed for dommerfavorit og på mange udstillinger er der for sjov priser (det er der ikke på diu, fordi dif har et særskilt træf om foråret til de kåringer) hvor man ser på noglehelt andre ting end de ting dommerne ser på.

Om ikke andet er udstillinger altid meget hyggelige, og jeg plejer at dække mig godt ind ved at købe en masse lodsedler i lotteriet, sådan at jeg da i det mindste har en rimlig chance for at vinde et eller andet :D

Julie Stuhr


Soelberg`s SUN ferret


yes yes yes så er der snart ved at være tid til tilmelding

hvordan er det nu lige med de kommende hvalpe fra i år, som man regner med af få  :fnis:. Kan man melde dem til også ??

AlisVolatPropiis

OBS OBS OBS der er kommet nyt på hjemmesiden, vi anbefaler alle tager et kig, der er bl.a. info om løbegårde, tilmelding af juniorer og max antal ildere man kan tilmelde.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

uhh glæder mig allerede selvom der er så lang tid til!

Læste lige det med hensynt il rengæringsgebyr! Hvordan dælen vil i holde styr på hvem der sviner om hvem der ikke gør?
Får hver udstiller en fast plads uddelt fra jer eller?

Kan sagtens forstå problemet og sys at det er en fin løsning, det er mere at nogle ikke bliver uskyldigt dømt for at svine hvis i ikke har 100% styr på hvor hver udstiller står med sine ting!

AlisVolatPropiis

Der vil løbende blive taget billeder af salen :) på den måde ved vi hvem der var hvor, og evt sende et billedbevis sammen med gebyret, men vi håber da på folk tager denne opfordring til lige at fjerne deres eget svineri inden de forlader udstillingen. :)

Og vi glæder os til at se dig :)

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 24. Februar 2010, kl. 16:47
Der vil løbende blive taget billeder af salen :) på den måde ved vi hvem der var hvor, og evt sende et billedbevis sammen med gebyret, men vi håber da på folk tager denne opfordring til lige at fjerne deres eget svineri inden de forlader udstillingen. :)

Og vi glæder os til at se dig :)
Aha super smart!!
Det lyder bare godt, og kan 100% forstå jer!

tzari

Kan ikke finde den med max antal ildere? Eller er det det med man kun må fylde for en løbegård?
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner