Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Sankthans Ildern

Startet af Lena og Peter, 17. Januar 2010, kl. 23:33

Soelberg`s SUN ferret


Stort tillykke til alle

Eliza

Ved godt det er ved at være lidt tid siden, men jeg vil da også lige sige tak til jer allesammen for en super god og hyggelig dag i Norge  :dans:

Vores dejlige Envy vandt så også sin klasse, hvilket kom MEGET bag på os, så vi er super stolte  :dans:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Anne

Citat fra: Eliza Dato 20. Juni 2010, kl. 21:11
Ved godt det er ved at være lidt tid siden, men jeg vil da også lige sige tak til jer allesammen for en super god og hyggelig dag i Norge  :dans:

Vores dejlige Envy vandt så også sin klasse, hvilket kom MEGET bag på os, så vi er super stolte  :dans:

Og tak for puden og foderprøveposerne :)

FerretParadise

Citat fra: Eliza Dato 20. Juni 2010, kl. 21:11
Ved godt det er ved at være lidt tid siden, men jeg vil da også lige sige tak til jer allesammen for en super god og hyggelig dag i Norge  :dans:

Vores dejlige Envy vandt så også sin klasse, hvilket kom MEGET bag på os, så vi er super stolte  :dans:
Jaa stort tillykke med Envy's flotte 1. plads. :)
Jeg er jo som hendes opdrætter meget stolt af hende.
Ann Hillerslev.

Eliza

Anne: det var så lidt, ville jo alligevel ikke selv bruge det og så ku du jo lige så godt få glæde af det  :lol: (det var også sindsygt så lidt vi vandt i dansker(svensker)lejren)

Ann: Tusind tak.. Jeg håber altså hun kommer til at vinde mange flere, selvom hun er oppe imod sin moar..  :lol:

Tillykke til jer andre også med de fine pladser..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.