Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Sankthans Ildern

Startet af Lena og Peter, 17. Januar 2010, kl. 23:33

Eliza

Ja vi må sende dem hjem til Ilderbanden  :lol: :lol:

Tænker også et bad måske var løsningen, men ville vente lidt endnu.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Lena og Peter

Ilderbandens omvendte frimærkehjem..  :lol:

Tror I vi kan få tilskud...  :lol:

FerretParadise

"Hura" Luna er gået i pelsskifte, og nu ligner hun en idiot. :fnis:
Ann Hillerslev.

Anne


FerretParadise

Anne vores dyr må hade os. :lol:
Ann Hillerslev.

Lena og Peter

I skulle snakke... :X    Pil, Minnie og Balou er alle rigtig smukke i deres pelsskift....NOT.... :lol:

FerretParadise

Citat fra: ilderbanden Dato  6. Juni 2010, kl. 18:46
I skulle snakke... :X    Pil, Minnie og Balou er alle rigtig smukke i deres pelsskift....NOT.... :lol:
Nå, men det lyder da som om os fra Danmark får det super morsomt på den udstilling. Vi kan grine af vores egne og hinandens ildere, og vinder ikke en skid.
Ann Hillerslev.

Lena og Peter

Ja og ødelægge udstillingen med vores grineflip, hvis en af dommerne ved en fejl lader en af os dansker "få", ikke vinde,  en 3. præmie.. :lol:

Anne

Haha den er jeg med på :)

FerretParadise

Så sidder jeg med en kop the, og lige om lidt, skal vi til at pakke bilen og køre afsted.
Det har indtil nu været en rigtig dejlig tur, med masser af godt humør og god mad.
Dagen idag er allerede startet godt, og jeg er helt sikker på, at den nok skal blive rigtig god. :)
Ann Hillerslev.

cibatuchsi

vi herhjemme håber i alle får en god dag.

lussingen

Held og lykke til Jer allesammen.
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Jeg havde en rigtigt dejlig og meget sjov dag igår. :)
Jeg kunne skrive en hel masse, men har ikke tid til det lige nu.
Men jeg kan da lige fortælle, at Zefyr vandt sin klasse. :) :love:
Faktisk vandt alle vi danskere noget, men de andre må selv fortælle hvad de vandt. :P
Ann Hillerslev.

cibatuchsi

ihhh hvor lyder det godt. gæder mig til at høre hvad i alle er kommet hjem med

Lena og Peter

Som Ann skriver en rigtig hyggelig dag, hvor det var dejligt at alle dansker fik noget med hjem.

Vi fik selv følgende placeringer.

Laban & Happy blev nr. 3 i deres klasser.  :love:
Minnie blev vores præmie ged på denne udstilling. hun vandt:

1. plads i klassen
bedste junior... (der var også kun 3 junior, så vi havde regnede med en 3 plads, så vi var meget overrasket )
Bedst i Andre farver....  :o  :S :o  Behøver jeg at sige at vi var mere en overrasket her...  :love:

Men tak til alle danskerne på udstillingen, og et par svensker for at gører dagen rigtig hyggelig... :dans: