Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Fantasy Ferrets Udstilling

Startet af Shamua, 17. Maj 2010, kl. 22:45

Shamua

www.fantasyferrets-udstilling.dk
- ny kommende udstilling!

Vi har nu fundet dato og hal. Det hele løber af stablen d. 30 april 2011 i Hammerum Hallen nær Herning.

Hvis du ønsker at lave et sponsorat, så er du velkommen til at kontakte os på info@fantasyferrets-udstilling.dk, det kan være alt fra hængekøjer til pengegaver - bare det er ilderrelateret, kan alt bruges! Hvis du har lyst til fx at reklamere for dit opdræt m.m er det også muligt at købe en halv/hel side til reklame. Dette kan du læse mere om på hjemmesiden. Ønske om dette skal også sendes til info@fantasyferrets-udstilling.dk
Hvis du ønsker at stille med en bod på dagen er dette også muligt. Hvis du informere os om at du ønsker en bod inden d. 1 september, er du garanteret 3 pladser. Mere info om boder kan ses på hjemmesiden.
Vi håber på en god dag i ilderen tegn - For alle os som elsker ildere!

Mvh Fantasy Ferrets udstillingsteam
Anja Steiner, Christina Dam,
Marianne Eriksen & Erika Pedersen.

Vh. Marianne

FerretParadise

Jeg har sendt jer en mail idag. ;)
Ann Hillerslev.

Shamua


Vh. Marianne

Stubba

OBS!
Der er kommet en ny mail,  så hvis man har spørgsmål eller ønsker at sponsorere, skal det sendes til:
info@fantasyferrets-udstilling.dk :)
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

HB-Ferrets

Ej hvor bliver det spændende med en ny udstilling  :) Ved godt der er noget tid til endnu, men hvornår kan man begynde at tilmelde sig  :) og kan man reservere pladser for dyr man ikke har hjemme endnu, men man ved man får i løbet af i år?
Hilsen Maja
&
Alle totterne

Shamua

#5
Citat fra: HB-Ferrets Dato 18. Maj 2010, kl. 17:02
Ej hvor bliver det spændende med en ny udstilling  :) Ved godt der er noget tid til endnu, men hvornår kan man begynde at tilmelde sig  :) og kan man reservere pladser for dyr man ikke har hjemme endnu, men man ved man får i løbet af i år?

Vi åbner op for tilmelding d. 1 september 2010 kl. 18.00.

Det med at reservere pladser skal vi lige ha snakket om, men det var jo en god idé :)

Vh. Marianne

Soelberg`s SUN ferret


Stubba

vi har opdateret på hjemmesiden :) ..
- tag et kig?
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

AlisVolatPropiis

Hvis det viser sig at det sted i finder slet ikke er til at komme til, hvis man nu evt skal med tog....kan man så få pengene refunderet?  :S og så er det altså godt nok en lidt frustrerende måned at skulle betale i...det er jo lige oveni VIF hvor jeg i hvert fald har en del ekstra udgifter -og gerne vil have lidt penge til at købe ting på VIF....

mette11

Hvornår kommer der info om sted?? Det kan jo have betydning for om man tilmelder sig eller ej...og når i åbner for tilmelding om to uger, så ville det da være rart meget snart at vide hvor i landet det bliver henne, så man ved om man skal med eller ej og hvis man skal med, hvad der ellers skal planlægges...

Shamua

Der kommer info om sted i løbet af næste uge, og hvis det ikke kommer der, så er det offentliggjort inden d. 1 september. Vi har næsten hallen på plads, vi venter bare på en endelig tilbagemelding fra halmanden. Og den hal vi har i tankerne er en hal hvor det er mulig at komme til med offentlig transport. Vi vil bare ikke offentliggøre hvor det er, hvis den hal ikke er hallen vi skal bruge. Men vi offentliggører det snarest muligt.

Vh. Marianne

Shamua

Så er der info om sted og dato. Se første indlæg og tag eventuelt et kig forbi hjemmesiden. Der er også kommet nye tilmeldingsskemaer.  ;)

Vh. Marianne

cibatuchsi

undskyld jeg siger det men det er da godt nok verdens dårligste dato mht alle der avler, vi kommer i hvert fald ikk, da vi gerne skulle ha drægtige tæver eller hvalpe på det tidspunkt

Stubba

Citat fra: cibatuchsi Dato 24. August 2010, kl. 21:02
undskyld jeg siger det men det er da godt nok verdens dårligste dato mht alle der avler, vi kommer i hvert fald ikk, da vi gerne skulle ha drægtige tæver eller hvalpe på det tidspunkt

Men det skyldes også at folk skal have muligheden for at komme til andre udstillinger, og de er godt spredte på resten af året.
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Bawa

Citat fra: cibatuchsi Dato 24. August 2010, kl. 21:02
undskyld jeg siger det men det er da godt nok verdens dårligste dato mht alle der avler, vi kommer i hvert fald ikk, da vi gerne skulle ha drægtige tæver eller hvalpe på det tidspunkt
Verdens dårligste dato er måske lidt vildt sagt :D
Og det er ikke dårligt for ALLE der avler. Jeg avler, og jeg er medarrangør. Jeg kommer og er der hele dagen.
Men det er da træls at i ikke kan komme ..