Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Fantasy Ferrets Udstilling

Startet af Shamua, 17. Maj 2010, kl. 22:45

cibatuchsi

Citat fra: Bawa Dato 24. August 2010, kl. 21:27
Citat fra: cibatuchsi Dato 24. August 2010, kl. 21:02
undskyld jeg siger det men det er da godt nok verdens dårligste dato mht alle der avler, vi kommer i hvert fald ikk, da vi gerne skulle ha drægtige tæver eller hvalpe på det tidspunkt
Verdens dårligste dato er måske lidt vildt sagt :D
Og det er ikke dårligt for ALLE der avler. Jeg avler, og jeg er medarrangør. Jeg kommer og er der hele dagen.
Men det er da træls at i ikke kan komme ..
de fleste der avler har ikk lyst til at rejse så langt når man har en tæve der kan føde når som helst eller små hvalpe. men håber i får en hyggelig dag alligevel.

Anne


Amazing Ferret

Jeg har da tænkt mig at prøve at planlægge mine parringer så der først kommer hvalpe i midt maj.

Jeg havde små hvalpe til Valhalla udstillingen og det gik fint :)

Mustela

Citat fra: Amazing Ferret Dato 24. August 2010, kl. 21:32
Jeg har da tænkt mig at prøve at planlægge mine parringer så der først kommer hvalpe i midt maj.

Jeg havde små hvalpe til Valhalla udstillingen og det gik fint :)

Hvad så med udstillingen på Falster?

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

Stubba

#19
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Amazing Ferret

Citat fra: Mustela Dato 24. August 2010, kl. 21:43
Citat fra: Amazing Ferret Dato 24. August 2010, kl. 21:32
Jeg har da tænkt mig at prøve at planlægge mine parringer så der først kommer hvalpe i midt maj.

Jeg havde små hvalpe til Valhalla udstillingen og det gik fint :)

Hvad så med udstillingen på Falster?

Der kommer jeg så ikke - men det er så af andre årsager  :)

Mustela

Jeg kommer også, regner jeg med...

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

Anne

ved jo hvor svært det er at gøre alle tilfredse. I må jo lave udstillingen og lære af det, og så må i se om i vil igen i 2012 og hvad der skal laves om evt.
Jeg synes det er rigtigt dejligt at i tager højde for ikke at lægge jeres udstilling oveni de andre der er, og det er jo ikke ret nemt når de andre nu ligger som de gør.

jeg skal nok også sponsere, men det kommer lige til at vente lidt

Shamua

Jeg er glad for at der også er positiv respons på datoen. Men ja, vi har gjort det så godt vi kunne, for at gøre det muligt at komme for så mange som muligt.

Men vi glæder os allerede og håber på at det bliver en succes, så det kan gentages.  :)

Vh. Marianne

FerretParadise

Jeg synes det er en spasser dato. :lol:
Men jeg må jo bare gøre op med mig selv hva jeg så vil.
Ann Hillerslev.

Cille

Jeg kommer og slæber dem med jeg kan.
Så kan jeg tage dem med som ikke sådan plejer at komme med...pga begrænsninger af antal :fnis:
Men nu ved man så nogen af tæverne nok skal blive hjemme

Stubba

Tror det er gået op for os, at nogle synes det er en dårlig dato ;) .. 

men tro mig, datoen har været et bøvlet emne! :)
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

FerretParadise

Det er en meget dårlig dato på os avlere der kommer fra sjælland. :(
Enten har vi en (flere) tæve/tæver der er drægtige, eller har små hvalpe.
Personligt vil jeg ikke tage afsted fra en tæve der ligger med små hvalpe, ikke i så lang tid.
Så ja, datoen er ikke super god for os.
Men ja, derfor kan I jo godt få en god dag, det er bestemt ikke sikkert, at jeg kan komme.

Jeg ved at det kan være svært at finde et godt og egnet lokale til en ilder udstilling, jeg havde bare håbet, at datoen så blev rykket til lidt tidligere på året, og ikke senere.
Ann Hillerslev.

Anne

De startede jo med at lægge den 2 uger efter DIU. Jeg er virkelig glad for at det blev rykket, men forstår da sagtens alle dem der har hvalpe der at det er surt. Måske marts havde været en god måned, men der er også mange der er parret op nok.

FerretParadise

Marts ville ha været genialt. ;) Feks først i marts.
Ann Hillerslev.