Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Fantasy Ferrets Udstilling

Startet af Shamua, 17. Maj 2010, kl. 22:45

FerretParadise

Det er jeg da rigtig ked af at høre. :(
Ann Hillerslev.

Julie Stuhr

Så skulle jeg have tilmeldt mig!

Sølvsten

Nej hvor er det ærgeligt!!!!!!!

Rokkie

Endeligt noget der var tæt på og så bliver det ikke til noget alligevel :'(

KittAnderson

At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

KariN

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Eliza

Øv hvor er det surt.. er der ik mulighed for at den kunne ligge på et andet tidspunkt, for det er jo nok fordi der er mange der ikke kan tage afsted hvis deres tæver snart har termin eller lige har fået hvalpe..

Ved ikke hvor mange der mangler at tilmelde sig, men måske man kunne give en ny frist?
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

NemoToft

Hej.
Ej hvor Nitten. Er først blevet opmærksom på udstillingen idag. Tjekkede hjemmesiden ud og sendte 2 til meldinger. Jeg kan ikke se på hjemmesiden, at udstillingen er blevet aflyst?
Knus Dolly.

Amazing Ferret

Citat fra: NemoToft Dato  2. November 2010, kl. 22:38
Hej.
Ej hvor Nitten. Er først blevet opmærksom på udstillingen idag. Tjekkede hjemmesiden ud og sendte 2 til meldinger. Jeg kan ikke se på hjemmesiden, at udstillingen er blevet aflyst?
Knus Dolly.

Vi har desværre ikke fået skrevet noget på hjemmesiden endnu. Det beklager vi meget

NemoToft

Det er helt ok. Jeg blev bare så glad, da jeg fandt ud af at der var en udstilling i Jylkland, så blev jeg nervøs for at der ikke var flere pladser og så blev jeg skuffet da jeg læste den desværre er aflyst. ØV. Lad os leje hallen til et kæmpe træf istedet  :D  :dans: Med masser af kage og kaffe  :lol:

Jeg håber I prøver igen , med en ny dato. Jeg er klar.

Anne

Jeg er også klar hvis der kommer en ny dato. Jeg havde glædet mig meget.

FerretParadise

Det er jeg også, hvis datoen passer i forhold til eventuelle hvalpe. ;) :)
Ann Hillerslev.

Bawa

Citat fra: Amazing Ferret Dato  2. November 2010, kl. 22:39
Citat fra: NemoToft Dato  2. November 2010, kl. 22:38
Hej.
Ej hvor Nitten. Er først blevet opmærksom på udstillingen idag. Tjekkede hjemmesiden ud og sendte 2 til meldinger. Jeg kan ikke se på hjemmesiden, at udstillingen er blevet aflyst?
Knus Dolly.

Vi har desværre ikke fået skrevet noget på hjemmesiden endnu. Det beklager vi meget

Nu står der på hjemmesiden at den er aflyst :)