Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

hvilken dommerbeskeder har i lagt :)

Startet af tzari, 2. September 2010, kl. 15:00

tzari

Hvilke dommer beskeder har i fået skrevet på dommer skemaet i tiden løb. Er lidt nys efter hvad ting man har fået tilføjet kunne være lidt sjovt at vide  :)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Starshineferrets

* Tar du mig i nackskinnet kommer min matte att strypa dig...
* Ta inte i nacken...or else'
*suprelorin implantat

tzari

Har også bedt om de ikke tager mine hvalpe i nakken. Dawn kan lave en scene, der kan høres flere km væk  :lol:  :fnis:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

KariN

#3
Jeg har tilføjet at

Julian har fået fjernet en hjørnetand pga. sygdom (han har faktisk fået fjernet to, men den ene var ikke pga. sygdom, men fordi den knækkede langt op, så det kan jo ikke rigtig komme på)

Cassiopeia har haft brækket benet som hvalp, dog har hun ingen mén af dette, men det gør at hun ofte står helt forkert på hendes ene for-ben (det ser lidt mærkeligt ud og man kunne sagtens tro at hendes fod/ben er bygget forkert eller faktisk ER brækket eller forstuvet, hvis ikke man lige ved at det er fordi det har været brækket)

Naanok må ikke tages i nakken da han bliver bange og panikker og så bider han fra sig (han bider hul uden problemer og slipper ikke lige igen, så for både dommerens egen skyld og Nano's skal de lade være)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

FerretParadise

* Har fået fjernet lidt af halen pga en Chondrom.
* Knude i nakken efter rabies vaccination.
* Suprelorin implantat.
Og så kommer jeg fremover til at få på Fire og Navi's skemaer: Må ikke tages i nakken.
Ann Hillerslev.

Barky

*kan bide
*Mangler pels på halsen pga operation
Bla bla bla.... Hilsen Julia

AnneME

vidste ikke man kun skrive det   :o  :o

Kan man stadig nå at sige det til bedømmelsen?

Shamua

Jeg tror du kan sige det på dagen. :)

Lige OT: hvis man skriver at de er skaldet på maven pga. scanning, bliver de så ikke trukket i point?. Min mikka har nemlig ikke noget hår på maven  >:|

Vh. Marianne

AnneME

:) okay

men tror da det kan nå at gro ud på 30- 40 uger

Anne

Marianne: jeg har før fået på et dommerskema at min ilder havde en firkant på maven på grund af at hun var blevet opereret midt i et pelsskifte.
Men det trak alligevel ned fordi dommeren grundet firkanten på maven troede at hun VAR i pelsskifte, hvilket hun altså ikke var.

Shamua

Ja okay, jeg må jo bare skrive det og håbe på det bedste :)

AnneMe: Han skal til udstilling i november.. men håber da på det er vokset ud der...  :fnis: MEN, det er jo ikke sikkert!

Vh. Marianne

AnneME

når hehe :) hvorhenne? er der stadig plads da? ( sikkert ikke  :fnis: )

Anne

Jeg tror ikke vif har flere pladser desværre, men prøv at skrive og spørg evt. Deres hjemmeside er www.vif-udstilling.dk

AnneME


AnneME

Er der normalt at der er engelsk dommere? er ik god til engelsk  :X