Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Viking Ildern 2010

Startet af Shamua, 10. September 2010, kl. 20:11

Shamua

Jeg kan ikke lige finde en anden tråd med viking ildern, så laver lige en.

Er der nogen andre end mig der tager angora ildere med? Så vidt jeg kan læse mig frem til, så får angora trukket - 5 point bare for at være angora, og så derudover får de så trukket for eventuelle næsefejl.

Men hvem af jer herinde fra skal med?

Vh. Marianne

FerretParadise

Jeg ska med. :)

En angora får trukket 5 points for næsefejl, og så er det op til dommeren hvor meget de vil trække for manglende underuld. ;)
Ann Hillerslev.

Shamua

Nå okay, det var sådan... men er 5 point ikke HELT VILDT mange?

Vh. Marianne

FerretParadise

Citat fra: Shamua Dato 10. September 2010, kl. 20:29
Nå okay, det var sådan... men er 5 point ikke HELT VILDT mange?
Jo. En angora har faktisk ikke så store chancer for at vinde noget i Norge.
Ann Hillerslev.

Shamua

Nej det var lidt min fornemmelse, at de måske bare skulle have lov til at blive hjemme ved kæresten, og så de to korthårs ildere skulle med til hygge i Norge :)

By the way!!! Glæder mig :D :D

Vh. Marianne

FerretParadise

Da jeg havde en angora, holdt jeg op med at udstille ham i Norge. Han var bare med som bur-kammerat. ;)
Ja jeg glæder mig også, det er en ret stor udstilling, nogle gange er der over 300 dyr med.
Ann Hillerslev.

Shamua

Citat fra: FerretParadise Dato 10. September 2010, kl. 20:38
Da jeg havde en angora, holdt jeg op med at udstille ham i Norge. Han var bare med som bur-kammerat. ;)
Ja jeg glæder mig også, det er en ret stor udstilling, nogle gange er der over 300 dyr med.
Shit det er mange  :o Men fedt :D

Vh. Marianne

A_M_T >Team Unique Ferrets<

lyder som en super fed udstilling.. hvem der bare havde råd til at tage udenlands;o/

FerretParadise

Så er der 14 dage til vi rejser afsted, jeg glæder mig bare så meget.
Både til at deltage på udstillingen, være sammen med en masse søde mennesker der betyder meget for mig, og så selve rejsen, den plejer altid at være skide hyggelig. :)
Ann Hillerslev.

Nina_eliz

Den eneste utstillinga i Norge som man har mulighet til å vinne med en angora er Indianerildern. Vi har egene klasser til angora!  :)

Shamua

Citat fra: Nina_eliz Dato  8. Oktober 2010, kl. 18:49
Den eneste utstillinga i Norge som man har mulighet til å vinne med en angora er Indianerildern. Vi har egene klasser til angora!  :)

Fedt :D... Tak for info!

Vh. Marianne

Nina_eliz

Citat fra: Shamua Dato  8. Oktober 2010, kl. 18:50
Citat fra: Nina_eliz Dato  8. Oktober 2010, kl. 18:49
Den eneste utstillinga i Norge som man har mulighet til å vinne med en angora er Indianerildern. Vi har egene klasser til angora!  :)

Fedt :D... Tak for info!

Bare hyggelig! =) hvis du er interessert i å melde deg på er mail adr: indianerildern@hotmail.com den holdes i mars 2011!

FerretParadise

Så er der en uge til vi tager afsted... :dans:
Jeg glæder mig rigtig meget, tænk det er 7. gang jeg skal deltage på Viking, som tiden da går hurtigt.
Ann Hillerslev.

cibatuchsi

Ja nu vare det ikke længe før jeg og ungerne har huset for os selv. råhygge, gode film og en masse sommerfugle i maven (hele lørdagen) hihi

Shamua

Venus ligner en løvinde! Hun har smidt halvdelen af pelsen... HUN ER TUDEGRIM! Pepsi har flækket spidsen af en negl og ligner også lort i pelsen! Så det er jo bare super  :X

Vh. Marianne