Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Julefrittevitten 4. december 2010

Startet af Shamua, 14. September 2010, kl. 18:30

KariN

#30
Jeg fik plads til alle 3 tosser :D :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

PiaLyng


Anne


Shamua

Citat fra: Cille Dato 15. September 2010, kl. 21:56
Total pinligt,men Mette lokkede helt vildt,så ja resultat blev efter pres :lol:... 6 stk herfra.

Så må jeg sulte :fnis:..men når jeg så kigger på mig selv og min "krops-bygning" så var det måske en god ide :lol:

:love: Du gør mig så glad indeni  :lol:

Vh. Marianne

FerretParadise

Ann Hillerslev.

lussingen

Jeg har fået pladser til vores 4 kræ :dans:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.


Eliza

Vi har også fået 4 pladser.. hvor er det bare fedt og så endda på sjælland ikke langt fra os  :dans:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

katja74

Glæder os til vores FØRSTE udstilling  :dans:

- kommer med alle 5  ;)
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

cibatuchsi

har i fået fundet ud af hvem der skal være dommer.?
og så studser jeg over vi ikke selv må tilbringe mad og drikke.  gælder det også kage osv.
og må man feks selv tage kiks, yoghurt osv med? her tænker jeg at hvis vi har Daniel med. for vil ikke han lever af pomfritter en hel dag.

mette11

Citatog så studser jeg over vi ikke selv må tilbringe mad og drikke.  gælder det også kage osv.
og må man feks selv tage kiks, yoghurt osv med? her tænker jeg at hvis vi har Daniel med. for vil ikke han lever af pomfritter en hel dag.
Hvad sker der hvis man selv medbringer mad? Bliver man bortvist? For jeg spiser ikke ret meget købemad, da jeg ofte finder dette ulækkert og har derfor tit en sandwich med selv...jeg vil i så fald godt vide hvad der serveres i den cafe, for jeg kan heller ikke leve af pomfritter en hel dag... :( Hvad med allergikere og vegetarer??

Bawa

Jeg tror bare det er noget man skal skrive.
Man kan jo ikke sige noget til hvis folk tager noget med alligevel :D
Hvis jeg skulle med, havde jeg taget kage med uanset hvad ..
Så tror godt i kan tage det med .. Sådan er det i hvert fald i Hammerum Hallen,
hvor vi holder Dooking Ferrets. Vi skal skrive at folk ikke må, for det siger reglerne ..

Gav det mening? :P Er lidt træt.

Eliza

Altså på VIF stod der også ved ingangen til hallen at man ikke måtte medbringe mad og drikkevarer, men det var der vist ikke helt så mange der overholdt  :)

Men arrangørene kan jo lige melde ud hvad de mener..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Bawa

De må jo ikke skrive offentligt at man gerne må,
når nu reglerne siger at de skal sige man ikke må.

Men nu ved jeg jo ikke hvordan det hænger sammen på frittevitten,
da jeg ikke selv er med arrangør af denne udstilling.
Jeg kan kun relatere til Dooking Ferrets.

FerretParadise

Citat fra: Eliza Dato 10. November 2010, kl. 13:32
Altså på VIF stod der også ved ingangen til hallen at man ikke måtte medbringe mad og drikkevarer, men det var der vist ikke helt så mange der overholdt  :)

Men arrangørene kan jo lige melde ud hvad de mener..
Jeg havde lavet en aftale med hallen om, at vores deltagere godt selv måtte tage med og drikke med, men de måtte bare ikke spise det i caféen. Det stod også på vores hjemmeside.
Men hvis det var helt rigtigt, så var det ikke tilladt, det var en særaftale vi lavede med dem. ;)
Ann Hillerslev.