Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Vinterildern 2011

Startet af Marianne, 4. Oktober 2010, kl. 22:59

Marianne

Vinterildern 2011 vil gå av stabelen 26. februar 2011. Utstillingen vil holdes i Drammen i lokalet til Drammen travbane, samme lokalet som vi har brukt tidligere. Vi har foreløbig fått bekreftet to dommere; Jonė Smilgevičiūtė fra Litauen og Dmitry Kalinin fra Russland. Vi jobber med å få på plass 1, eventuellt 2 dommere i tillegg til Jone og Dmitry . Mer info kommer når vi har fått det på plass  :)

For påmelding, reservering av plasser eller andre spørsmål vennligst send mail til paamelding@vinterildern.com.
Vi tar ikke i mot påmelding via pm.

Vi ønsker alle sammen hjertelig velkommen og håper vi får en strålende dag  :D

Hilsen Frøydis Kolbjørnsen, Hilde Dahlum, Sara Edsler og Marianne Petersen

FerretParadise

Jubiiii endelig... :) :dans: :dans:
Jeg må straks sende en mail. :) :)
Ann Hillerslev.

Lena og Peter

Så er der sendt en mail... Vi glæder os til at prøve at deltage på Jeres udstilling...  :dans:

Anne

Skynder mig at sende mail, jeg vil også med!!

Shamua

Kom også til at tilmelde mig.. havde ellers besluttet mig for at der var nok udstillinger i dk til at jeg ikke skulle til udlandet mere.. men jeg kan jo ikke lade være  :-$

Vh. Marianne

Anne

jeg ved godt nok heller ikke om jeg har råd imellem diu og fantasy, men nu har jeg meldt mig til og så må jeg jo se om jeg ikke kan finde pengene. Vinterilderen har sådan nogle pæne præmier :P Det havde de i hvert fald sidst

Marianne

Vi skal ha de samme premiene som sist  :P

FerretParadise

Citat fra: Marianne Dato  6. Oktober 2010, kl. 15:05
Vi skal ha de samme premiene som sist  :P
Super dejligt, for de var nemlig meget smukke.
Så håber jeg bare, at jeg næste gang vinder en præmie. :lol:
Ann Hillerslev.

Anne

Jeg mangler en af dem der står op :P fik hun en almindeligt stående ilder, men vil da også have en på bagben!

Og ja jeg synes det er nogle af de pæneste præmier jeg har set til dato.

Lena og Peter

Vi glæder os rigtigt meget til at få lov til at forsøge at  vinde en af de flotte præmier, som vi jo kun har set på billeder...  :D

FerretParadise

Vinter Ildern er simpelthen bare den bedste og hyggeligste udstilling i Norge, og jeg glæder mig virkelig meget. :)
Ann Hillerslev.

Shamua

Citat fra: FerretParadise Dato  7. Oktober 2010, kl. 08:06
Vinter Ildern er simpelthen bare den bedste og hyggeligste udstilling i Norge, og jeg glæder mig virkelig meget. :)

Bare synd at det er norge.. for så trækker de jo nok ekstra fra angora! :(

Vh. Marianne

FerretParadise

#12
Citat fra: Shamua Dato  7. Oktober 2010, kl. 16:55
Citat fra: FerretParadise Dato  7. Oktober 2010, kl. 08:06
Vinter Ildern er simpelthen bare den bedste og hyggeligste udstilling i Norge, og jeg glæder mig virkelig meget. :)

Bare synd at det er norge.. for så trækker de jo nok ekstra fra angora! :(
Jeg mener ikke, at der er angora klasser på Vinter Ildern, så ja, angora bliver trukket for næsefejl og manglende underuld.
Ann Hillerslev.

Starshineferrets

yup det stämmer Ann! Daisy ser fram emot att hamna sist igen :D

Shamua

det var også det jeg regnede med ann... så jeg kommer kun med de korthårede :)

Vh. Marianne